سرویس: استانی
کد خبر: 891
|
10:47 - 1391/08/09
نسخه چاپی

سرمایه‌گذاری شرکت تیراژه در اردبیل

سرمایه‌گذاری شرکت تیراژه در اردبیل
در جلسه شورای شهر اردبیل با احداث مجموعه‌های تفریحی و گردشگری شرکت تیراژه در اردبیل بعد از بازدید و رایزنی‌های مختلف موافقت شد.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، در دویست و چهل و ششمین جلسه شورای شهر اردبیل که صبح امروز برگزار شد، شهردار اردبیل اظهار داشت: برای احداث مجموعه سرپوشیده تفریحی توریستی و شهر بازی توسط شرکت تیراژه زمینی در حدود 15 هزار متر مربع در شورابیل در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

صدیف بدری گفت: ما در استان اردبیل با توجه به طولانی بودن فصل سرما و یخبندان برای راه‌اندازی یک مجموعه تفریحی و توریستی و شهربازی به چنین امکانات ایمن و سرپوشیده نیاز داریم تا خانواده‌ها با حضور در این مجموعه‌ها بتوانند ایام فراغت خود را سپری کنند.

وی افزود: قرار است متولیان و مسئولان این شرکت سرمایه‌گذاری هم بر نحوه اجرا و هم مدیریت ارزیابی نظارت داشته باشند و در راه‌اندازی شهربازی سرپوشیده و سرزمین عجایب کارهای کارشناسی خود را انجام دهند.

این مسئول یادآور شد: قرار است تعدادی از اعضای شورای شهر و شهردار با حضور در مشهد مقدس از مجموعه‌های احداثی شرکت تیراژه بازدید کنند تا با اطمینان خاطر بیشتر مجوز لازم صادر شود.

آتش‌نشانی کوثر با 530 میلیون تومان احداث می‌شود

اعضای شورای شهر اردبیل با احداث ساختمان آتش‌نشانی و ایستگاه مربوط در شهرک کوثر با 530 میلیون تومان قرار داد بسته شده، موافقت کردند.

برای احداث این ایستگاه آتش‌نشانی که از طریق آگهی پیمانکار آن مشخص شده بخشی از اعتبار امسال تامین می‌شود و بخش دیگر نیز قرار است در قالب متمم و جبران کسری و یا در بودجه سال آینده لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه اعضای شورای شهر اردبیل خواستار حل مشکل زمین احداث تالار شهر که مجموعه ساختمانی شورای شهر اردبیل نیز در دل آن قرار دارد  شدند تا در بودجه سال آینده تمهیدات لازم برای اجرای آن صورت بگیرد.

همچنین در این جلسه لیلا تقوی عضو شورای شهر اردبیل با قرعه‌کشی به عنوان نماینده شورای شهر برای حضور در جلسات کار گروه نظام جامع آموزش و توانمند‌سازی نیروی انسانی انتخاب شد.

در این جلسه قرار شد اعضای شورای شهر برنامه‌ریزی‌ها و آمادگی خود را برای حضور در برنامه رادیویی و تلویزیونی پخش شده از شبکه سبلان تا اسفند ماه اعلام کنند تا در این برنامه از نظرات و پیشنهادات اعضای شورای شهر استفاده شود.

در این جلسه همچنین اعضای شورای شهر اردبیل با انتقال مسجد محمد‌ رسول‌‌الله گلمغان اردبیل که در طرح تفصیلی قرار دارد به مکان دیگر با تامین اعتبار 105 میلیون تومان موافقت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد