سرویس: اقتصادی
کد خبر: 89108
|
19:03 - 1399/11/06
نسخه چاپی

گلایه توییتری آیت الله عاملی از رویکرد وزارت امور خارجه در برابر آل سعود؛

آقای ظریف با ادبیات التماس ذلیلانه به نتیجه ای نمی رسد/غرور ملی مان را در برابر آل سعود نشکنید

آقای ظریف با ادبیات التماس ذلیلانه به نتیجه ای نمی رسد/غرور ملی مان را در برابر آل سعود نشکنید
آیت الله سید حسن عاملی گفت: حدود چهار سال پیش در مجلس خبرگان به جناب آقای ظریف عرض کردم با ادبیات التماس، ذلت و هوات با آل سعود صحبت نکنید، این ادبیات آنها را جری و غرور مقدس ملت ما را می شکند و با ادبیات انقلاب اسلامی در تنافی کامل است. اما اذن واعيه در کار نبود.

به گزارش سبلان ما ،  آیت الله سید حسن عاملی با انتقاد از رویکرد و ادبیات وزارت امور خارجه در برابر آل سعود  در صفحه توئیتر خود نوشت: حدود چهار سال پیش در مجلس خبرگان به جناب آقای ظریف عرض کردم با ادبیات التماس، ذلت و هوات با آل سعود صحبت نکنید، این ادبیات آنها را جری و غرور مقدس ملت ما را می شکند و با ادبیات انقلاب اسلامی در تنافی کامل است. اما اذن واعيه در کار نبود.

وی افزود: این روزها ادبیات فوق به اوج رسیده است و شخصأ به عنوان یک ایرانی احساس حقارت بسیار سنگین می کنم. نه جسارت و جنایت چندین ساله آل سعود مايه عبرت شد و نه به عمق کینه بن سلمان و بی اختیار بودن او توجه شد و نه به ادبیات عزت مدارانه حضرت امام و مقام معظم رهبری وقعی نهاده شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عزیزان ما در وزارت خارجه یقین داشته باشند که با التماس ذلیلانه به نتیجه ای نخواهند رسید. انعطاف در سياست خارجی خوب است اما در جایی که انعطاف راهگشا باشد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد