سرویس: دانش و فناوری
کد خبر: 89133
|
11:26 - 1399/11/08
نسخه چاپی

برای اولین بار درکشور با نوآوری جوانان اردبیلی به ثبت رسید؛

ثبت و اختراع زنجیر چرخ آسان بند برای اولین بار در کشور / سه جوان نخبه اردبیلی مخترع اولین زنجیرچرخ آسان بند جهان در ایران شدند

ثبت و اختراع زنجیر چرخ آسان بند برای اولین بار در کشور / سه جوان نخبه اردبیلی مخترع اولین زنجیرچرخ آسان بند جهان در ایران شدند
سه مخترع جوان اردبیلی مهدی همتی، حسین بهرو و وحید امیریلر برای اولین بار در کشور و جهان زنجیر چرخ آسان و راحت برای خودروهای سبک و سنگین وزن را بعد از دوسال تلاش و تحقیق به ثبت ملی رساندند.

به گزارش سبلان ما ، سه مخترع جوان اردبیلی مهدی همتی، حسین بهرو و وحید امیریلر برای اولین بار در کشور و جهان زنجیر چرخ آسان و راحت برای خودروهای سبک و سنگین وزن را بعد از دوسال تلاش و تحقیق به ثبت ملی رساندند.

 

به گفته این سه جوان مخترع اردبیلی تمامی مشکلات اعم از سختی بستن زنجیر چرخ در خودرو ها در شرایط صعب العبور بودن، خسارت ناشی از ضربه زدن به زیر بندی خودرو، رفع صدای زنجیر چرخ در حین حرکت بر روی آسفالت در این زنجیر چرخ جدید که با نوآوری و روز دنیا به ثبت ملی رسید رفع شده است.

 

زنجیر چرخ آسان بند با عنوان آنیزچرخ بدون جابه جای خودرو و بدون نیاز به جک خودرو در فاصله زمانی کمتر از 30 ثانیه بر روی هر دو طرف لاستیک خودرو به راحتی و آسانی نصب می شود تا مشتریان و رانندگان دیگر بتوانند با خیال راحت به مسافرت های خود در زمان های سرد زمستانی و برفی به ویژه در مناطق کوهستانی ادامه دهند.

این زنجیر چرخ بر روی آسفالت هم به راحتی بدون سر و صدا و خسارت به زیر بندی خودروها قابل استفاده هست و حتی در مناطق روستای که از جاده لخزنده و گلی برخوردار است قابل استفاده رانندگان خودروهای متعدد می باشد.

 

پیش بینی می شود آنیزچرخ سال 1400 پس از تولید انبوه به بازار کشور و حتی در بازارهای خارجی و کشورهای همسایه عرضه شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد