کد خبر: 89157
|
19:05 - 1399/11/09
نسخه چاپی

رئیس مجمع نمانیدگان استان اردبیل :

تلاش برای ایجاد 10 هزار شغل در سبلان پارچه/دخالت دولت در بورس نتیجه منفی داد

تلاش برای ایجاد 10 هزار شغل در سبلان پارچه/دخالت دولت در بورس نتیجه منفی داد
نمانیده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین گفت: دخالت دولت در بورس نتیجه منفی داد و عملکردی مناسب و موفق از آنها ندیدیم.

به گزارش سبلان ما ، صدیف بدری عصر امروز در جمع خبرنگاران اردبیل اظهار کرد: در طول ۸ ماه گذشته ۱۲ نطق در مجلس جهت بیان مشکلات مردم انجام داده‌ ام و توسعه زیرساخت های استان ، جذب اعتبارات ملی اصلی ترین دغدغه‌ام در ۸ ماه گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه راه آهن اردبیل امروز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از اولویت دار ترین راه ‌آهن های کشور است افزود: راه آهن اردبیل در صورتی موثر واقع خواهد شد که این ریل به مغان و پارس‌آباد نیز برسد.

رئیس مجمع نمانیدگان استان اردبیل گفت: در بحث کشت و صنعت مغان اولین اعتراضی که به این واگذاری انجام از طرف بنده بود و با تلاش های رئیس قوه قضائیه این حکم باطل شد و برای ادامه روند رفع مشکلات کشت و صنعت نیز پیگیر هستیم.

وی تصریح کرد: برای حل مشکلات سبلان پارچه از اداره ورشکستگی دادگستری تهران موضوع را پیگیر بودیم و جلسات متعددی نیز با بانک تجارت انجام شد  در کنار مالک این کارخانه برای ایجاد شغل ۱۰ هزار نفری تلاش خواهیم کرد.

بدری تاکید کرد: طی رایزنی هایی که با قرارگاه خاتم الانبیا انجام شد، بیمارستان یک هزار تخت خوابی ، تقاطع های غیرهمسطح کلانشهر اردبیل ، پسماند شهر اردبیل ، احداث ۴۵ کیلومتر از جاده سرچم توسط این قرارگاه در حال انجام است.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین گفت: دخالت دولت در بورس نتیجه منفی داد و عملکردی مناسب و موفقی از آنها ندیدیم.

انتهای پیام/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد