کد خبر: 89163
|
14:38 - 1399/11/10
نسخه چاپی

امام‌ جمعه اردبیل:

دولت لحن ملتمسانه بازگشت به برجام را کنار بگذارند

دولت لحن ملتمسانه بازگشت به برجام را کنار بگذارند
امام جمعه اردبیل گفت: از دولت مردان مخصوصا از وزارت خارجه می‌خواهیم لحن ملتمسانه بازگشت به برجام را کنار بگذارند و با اقتدار صحبت کنند. اگر اقتدار در گفتار داشته باشید آنها قطعاً به برجام بر می گردند

به گزارش سبلان ما ،  آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته اظهار داشت: دولت ما باید مصوبه رفع تحریم مجلس را سریعا عملیاتی کند و یک کلمه هم حرف نزند و اگر حرفی زد حماسی صحبت کند. بگذارید آنها به سراغ شما بیایند آنها به شما محتاج هستند. مصوبه مجلس آنها را به شدت ترسانده و پای کار آورده است؛ این را خراب نکنید.

 

وی افزود: از دولت مردان مخصوصا از وزارت خارجه می‌خواهیم لحن ملتمسانه بازگشت به برجام را کنار بگذارند و با اقتدار صحبت کنند. اگر اقتدار در گفتار داشته باشید آنها قطعاً به برجام بر می گردند.

 

امام جمعه اردبیل گفت: اگر از یک طرف رئیس دولت، از طرف دیگر وزیر خارجه، از طرف سوم آقای عراقچی، از آن طرف آقای تخت روانچی و… همه ملتمسانه از دولت آمریکا بخواهید که به برجام برگردد آن ها شرط می گذارند و شما بزرگترین فرصت را از دست می دهید.

 

وی تصریح کرد: چقدر خوب است دولت مردان ما ادبیات رهبر معظم انقلاب را معیار و الگو قرار دهند. ذره ای التماس در ادبیات حضرت آقا نیست. فرمودند بازگشت و عدم بازگشت به برجام برای ما مهم نیست مهم این است که باید تحریم ظالمانه و غیرقانونی از ملت ما برداشته شود

 

آیت الله عاملی ابراز داشت: اتفاقا دولت بایدن اول اعلام کرد از طریق میانجی های اروپایی حتی به دنبال گفتگو مستقیم با ایران است. اما التماس همه چیز را خراب می کند. عزیزی گفت این التماس نیست دیپلماسی است. شخصی به مرحوم سید احمد آقای زنجانی گفت من گدا نیستم ولی دخلم کفاف خرج مرا نمی دهد آقا فرمود گدایی حقیقت شرعیه ندارد، گدایی  همین است!

 

نمانیده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: نشان به این نشان که دولت بایدن تا دو روز پیش می گفت اگر دولت ایران به برجام برگردد ما هم بر میگردیم ولی بعد از مشاهده ادبیات ملتمسانه حرف آنها عوض شد و وزیر خارجه جدید آمریکا گفت اگر ایران برگردد بازگشت آمریکا به این توافق کمی طول می کشد چون بازگشت ایران به تعهدات خود باید راستی‌آزمایی شود.

در حال تکمیل…

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد