سرویس: ورزشی
کد خبر: 89186
|
21:20 - 1399/11/11
نسخه چاپی

همزمان با دهه فجر برگزار می شود؛

اجرای بیش از ۳۵ برنامه ورزشی درشهرستان اردبیل

اجرای  بیش از ۳۵ برنامه ورزشی درشهرستان اردبیل
رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اردبیل گفت: همزمان با دهه مبارک فجر بیش از۳۵ برنامه ورزشی در شهرستان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش سبلان ما ، جمال پیله ور  رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اردبیل  در جمع خبرنگاران گفت: این برنامه های ورزشی با احترام به مقام شامخ شهدای والامقام و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از فردا دراردبیل آغاز می شود

 وی گفت: همایش دوچرخه سواری به مناسبت ورود  تاریخی حضرت امام خمینی (ره)به میهن اسلامی  باحرکت از جلوی اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود.

 پیله ور برگزاری جشنواره ورزشهای رزمی در سالن شهید آسمانی ، مسابقات چهارجانبه فوتسال،  جشنواره آنا در سالن شهید آسمانی و مسابقه چهار جانبه والیبال درسالن شهید آسمانی را از مهمترین برنامه های ورزشی به مناسبت دهه فجر درشهرستان اردبیل عنوان کرد و گفت:  طرح پارک گام بانوان در پارک لاله برگزار می شود .

وی از تجلیل بانوان ورزشکار در دهه فجر خبرداد و گفت: اجرای طرح تطبیقی محله محور بانوان و اجرای پویش ورزش در همسایگی از برنامه های ورزشی ویژه بانوان درشهرستان اردبیل خواهد بود.

 رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان اردبیل اقتدار و عظمت کنونی کشورمان رامدیون خون شهدای والامقام و رشادت های ایثارگران و جانبازان و خانواده های شهدا عنوان کرد و گفت: ادامه  راه شهیدان رسالتی خطیر بوده که همگان باید به آن اهتمام داشته باشند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد