سرویس: استانی
کد خبر: 89189
|
08:17 - 1399/11/12
نسخه چاپی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

نواختن زنگ انقلاب در مدارس اردبیل/600 برنامه مجازی و حضوری با محوریت دانش آموزان برگزار می شود

نواختن زنگ انقلاب در مدارس اردبیل/600 برنامه مجازی و حضوری با محوریت دانش آموزان برگزار می شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بیش از ششصد عنوان برنامه ویژه ایام دهه فجر و با محوریت دانش آموزان در مدارس استان برگزار می شود.

احمد ناصری در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، اظهار داشت: روز دوازدهم بهمن، بعد از عطر افشانی و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر میهن اسلامی، زنگ انقلاب در مرکز استان  در مدرسه پورسینا با رعایت پروتکل های بهداشتی نواخته می شود و مشابه این مراسم در مدارس شهرستان نیز با تعداد محدود معلمان، دانش آموزان و مسئولان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای دهه فجر امسال بیش از ششصد عنوان برنامه برای برگزاری در مدارس استان در نظر گرفته شده است، افزود: در مدارس روستایی و عشایری که دایر هستند، برنامه ها بصورت حضوری و با رعایت کامل توصیه ها برگزار و مدارسی که دانش آموزان در آن حاضر نیستند، برنامه ها در فضای مجازی و بسترهای ایجاد شده از جمله شبکه شاد، اجرایی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه دانش آموزان محور اصلی برگزاری این برنامه ها خواهند بود، گفت: طراحی و اجرای این برنامه ها توسط دانش آموزان و با همراهی و مشارکت معلمان و مدیران مدارس اجرا می شود که تاکید بر این شده از ابزار هنر در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

ناصری تصریح کرد: انواع یادواره ها، جشنواره ها، نمایشگاه ها و مسابقات با ابتکار و نوآوری پیش بینی شده است که بصورت مجازی و حضوری جهت معرفی اهداف، اررزش ها و آرمان های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری برای نسل امروزی و شکل گیری شخصیت انقلابی دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/آ

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد