سرویس: سیاسی
کد خبر: 89200
|
06:45 - 1399/11/13
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان اصلاندوز:

نقش پر رنگ صدا و سیما در مقابله با جریانات انحرافی/دهه فجر یادآور وحدت و همدلی ملت ایران است

نقش پر رنگ صدا و سیما در مقابله با جریانات انحرافی/دهه فجر یادآور وحدت و همدلی ملت ایران است
فرماندار شهرستان اصلاندوز گفت: صدا و سیما جمهوری اسلامی نقش پررنگی در مقابله با هجمه ها و جریانات انحرافی استکبار و دشمن دارد.

سید عباس مینایی در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: این ایام یادآور روزهایی است که ملت سرافراز ایران با لبیک به ندای امام راحل(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و با تاکید بر وحدت و همدلی، انقلاب اسلامی را به سر منزل مقصود رساندند.

وی با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا متفاوت تر از سالهای گذشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی با شکوه خاصی برگزار می شود، افزود: فضای شهر و روستا و ادارات باید به نحو مناسبی آذین بندی شود و برنامه های امسال به صورت محله محور، مجازی و مردمی برگزار می شود چون که مردم صاحبان اصلی این انقلاب هستند.

فرماندار شهرستان  اصلاندوز با اشاره به برگزاری با کیفیت برنامه های دهه فجر، اظهار امیدواری کرد که برای بزرگداشت این ایام همه دستگاه ها و مجریان باید بصورت هماهنگ امور را انجام دهند و کارها به صورت منظم به پیش ببرند.

برگزاری بیش از ۶۰ عنوان برنامه در طول دهه مبارک فجر

فرماندار شهرستان اصلاندوز از برگزاری بیش از ۶۰ عنوان برنامه در طول دهه مبارک فجر بصورت شهرستانی خبر داد و گفت: برخی از برنامه ها بصورت فضای مجازی تدارک دیده شده است که دستاوردهاي انقلاب اسلامی در کلیه عرصه ها تبیین می شود.

وی افزود: دیدار با امام جمعه، نواخته شدن زنگ انقلاب، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، افتتاح یادمان مزار شهدا، افتتاح پروژه های عمرانی در سراسر شهرستان، افتتاح ۲ خانه بهداشت در روستا ها، افتتاح زمین چمن مصنوعی، افتتاح پروژه های آبرسانی، شروع عملیات اجرایی و کلنگ زنی پمپ بنزین ، ناحیه صنعتی، استخر و دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا،زیارت و عطر افشانی مزار شهدا،تشکیل جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید با حضور استاندار محترم،جشنواره بازی های بومی و محلی و... از برنامه دهه فجر در شهرستان اصلاندوز است.

وی با اشاره به نقش صدا و سیما در انعکاس اخبار انقلاب اسلامی گفت: صدا و سیما باید با اهداف انقلاب اسلامی به پیش برود و در چارچوب این اهداف تمام موفقیت های این نظام به بهترین شکل ممکن و با تمام وجود منعکس کند چرا که دشمنان این مرز و بوم تمام سرمایه و امکانات خود در عرصه رسانه و تلوزیون گذاشته است تا افکار و ایدولوژی مردم را به انحراف بکشنند و اینجا است که  صدا و سیما باید نقش پر رنگی داشته باشد.

 

خبرنگار: حسین زالی

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد