سرویس: جهاد و مقاومت
کد خبر: 89210
|
10:45 - 1399/11/13
نسخه چاپی

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خبرداد:

برگزاری رزمایش "الی بیت‌المقدس" در اردبیل

برگزاری رزمایش "الی بیت‌المقدس" در اردبیل
جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان ادربیل گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس دهه فجر انقلاب اسلامی به مدت ۱۰ روز در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش سبلان ما ، سردار فرهنگ مستعد حصاری صبح  امروز در جمع خبرنگاران  ضمن تبریک ایام دهه فجر، اظهار داشت: رزمایش الی بیت‌المقدس دهه فجر انقلاب اسلامی به مدت 10 روز در استان اردبیل در کلیه پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف این رزمایش، افزود: رزمایش الی بیت المقدس با هدف ارتقای امنیت پایدار محلات و خدمت‌رسانی به آحاد جامعه و نمایش اقتدار بسیج بوده و در راستای تدبیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، مبنی بر اینکه بسیج در همه محله‌های کشور و در مقابل حوادث گوناگون راهبرد و تاکتیک آماده داشته باشند، انجام می‌شود.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: منظور از این رزمایش کمک به ارتقای امنیت در محله‌ها، تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج در بعد دفاعی امنیتی و امدادی و احیاء و به ظرفیت‌رسانی مأموریت‌های پایگاه‌های مقاومت بسیج و مشارکت حداکثری بسیج در حوادث گوناگون و جلوگیری از غافلگیری در جنگ سخت، نیمه سخت و نرم و ایجاد فضای همدلی در جامعه برای حمایت و پشتیبانی از مردم به صحنه آوردن تمام ظرفیت دستگاه‌ها، نهادها و نقش آفرینی اقشار و گروه‌های مختلف بسیج و ارتقاء سطح هم‌افزایی و هماهنگی بین رده‌های سپاه و سایر ارگان‌های لشکری و کشوری است.

سردار مستعد تصریح کرد: در این رزمایش علاوه بر محور های دفاعی و امنیتی در پایگاه های مقاومت ، جهت کمک به کادر درمانی و جلوگیری از شیوع پیک چهارم کرونا در استان اقدامات پزشکی و درمانی و غربالگری مردم  انجام خواهد شد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد