کد خبر: 89318
|
10:44 - 1399/11/21
نسخه چاپی

وزیر ورزش و جوانان:

افتتاح 224 پروژه ورزشی در کشور /جوانان اردبیلی استعداد درخشانی در ورزش دو و میدانی دارند

افتتاح 224 پروژه ورزشی در کشور /جوانان اردبیلی استعداد درخشانی در ورزش دو و میدانی دارند
وزیر ورزش و جوانان گفت: با تلاشی همکاران در وزرات ورزش 224 پروژه برای افتتاح در ایام دهه فجر داریم که امروز با فرمان رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

مسعود سلطانی‌فر در حاشیه افتتاح سالن دو ومیدانی علی دایی در گفتگو با خبرنگار   سبلان ما ، اظهار داشت: با تلاش همکاران در وزرات ورزش  224 پروژه با اعتبار ۸۰۶ میلیارد تومان برای افتتاح در ایام دهه فجر داریم که امروز با فرمان رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید. 

وی با بیان اینکه شاه بیت این پروژه های سالن دو میدانی اردبیل است  افزود: امروز شاهد افتتاح زیباترین، بزرگترین  و جامع ترین سالن دو ومیدانی  در منطقه هستیم که در کشور تنها سه مورد احداث شده است.

ورزش ورزش و جوانان گفت: با توجه به استعداد درخشان جوانان اردبیلی در دو و میدانی که مادر تمامی ورزش ها است این سالن مجهز که در سالهای اخیر به دلیل محدویت های مالی معطل مانده بود امروز به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم تا پایان دولت پروژه های ناتمام را به بهره برداری برسانیم  تصریح کرد: در جهت توزیع عدالانه امکانات ورزشی در کشور و برای گسترش زمین های چمن مینی فوتبال در کشور حدو 2 هزار مورد احداث شده است و نسبت به سال 92 رشد 7 برابر را شاهد هستیم. 

سلطانی فر تاکید کرد:  برای بهره مندی روستائیان عزیز از امکانات ورزشی خانه های ورزشی را از 700 مورد در سال 92 به 5 هزار واحد رساندیم و امیدواریم در پایان دولت دوازدهم کارنامه درخشانی در حوزه گسترش امکانات ورزشی داشته باشیم.  

انتهای پیام/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد