سرویس: سیاسی
کد خبر: 89348
|
10:50 - 1399/11/22
نسخه چاپی

نائیب رئیس مجلس:

خدمت به مردم بزرگترین شکرانه انقلاب/ آمریکای خوب و بد نداریم همه از یک قماش هستند

خدمت به مردم بزرگترین شکرانه انقلاب/ آمریکای خوب و بد نداریم همه از یک قماش هستند
نائب رئیس مجلس گفت: کشور را نباید شرطی اداره کرد و چشم امید به خارج از مرزها دوخت، آمریکای خوب و بد نداریم همه از یک قماش هستند.

به گزارش سبلان ما ، علی نیکزاد صبح امروز در سخنرانی  راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: انقلاب اسلامی نوعی از حکومت را در جهان پایه گذاشت که نه در اردوگاه غرب و شرق  آرام بگیرد و نه با اندیشه  نئولیبرالو سوسیالیست ها  سر سازش داشته باشد.
 

وی افرود: انقلاب اسلامی از بدو تاسیس در حال مبارزه با استکبار است و در این عرصه شهدایی همچون سردار سلیمانی و فخری زاده مایه عزت جهان اسلام و رهایی دنیا از بواطل شده اند.

نائب رئیس مجلس گفت: در زمان ظهور انقلاب شعار مرگ بر آمریکا شکل گرفت آن هم در برهه ای که احدی نمی توانست به آنها چپ نگاه کند و پس 40 از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پایگاه نظامی شان را مورد هدف قرار دادیم درحالی که پس از جنگ جهانی هیچ کس جرات تعرض به آنها را نداشت.
 

وی با بیان اینکه  هیچ تفاوتی در راهبردهای استراتژیک دموکرات  و جمهوری خواه ها نمی بینیم  تصریح کرد: کشور را نباید شرطی اداره کرد و چشم امید به خارج از مرزها دوخت، آمریکای خوب و بد نداریم همه از یک قماش هستند.
 

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین با اشاراه به اینکه برای مذاکره با آمریکا هیچ دستپاچگی نداریم تاکید کرد:  باید با تکیه بر راهبرد گام دوم انقلاب و اجرای اقتصاد مقاومتی پیشرفت های روز افزون کشور را رقم بزنیم و در رویارویی با کشورها در قامت عزت و استقلال پا به عرصه بگذاریم.
 

وی افزود: امروز تحولات عظیمی در کشورهای منطقه در حال رخ دادن است و در سفر رئیس قوه قضائیه به عراق  دیدیم که چه صحنه های باشکوه از سوی مردم این کشور به وقوع پیوست.
 

نیکزاد  تاکید کرد : به برکت وجود مردم ایران و ولایت فقیه امروز انقلاب زنده است و بزرگترین شکرانه انقلاب خدمت به ملت و رفع مشکلات معیشتی باید باشد.

انتهای پیام/م

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد