سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89356
|
23:26 - 1399/11/22
نسخه چاپی

دبیرکل مجمع جوانان کشور خبراد؛

جوانان، میدان دار عبور از تنگناها و پیچ های تاریخی هستند/خانه جوانان استان اردبیل احداث می شود

جوانان، میدان دار عبور از تنگناها و پیچ های تاریخی هستند/خانه جوانان استان اردبیل احداث می شود
دبیرکل مجمع جوانان کشور از احداث خانه جوانان استان اردبیل خبرداد و گفت: مساعدت در احداث خانه جوانان استان اردبیل تنها دستاورد سفر وزیر ورزش و جوانان در حوزه جوانان به استان اردبیل بود.

راشد پرستار دبیرکل مجمع جوانان در گفتگو باسبلان ما ، به تشریح دستاوردهای سفر وزیر ورزش و جوانان پرداخت و گفت: در چهل و دومین سالروز انقلاب اسلامی ، سفر دکتر سلطانی فر به استان اردبیل و افتتاح ۷ پروژه استانی تنها هدیه وزیر ورزش و جوانان به اردبیل، دستور وزیر در پاسخ به نامه مجمع جوانان اردبیل در زمینه احداث خانه جوانان، اختصاص زمین و تخصیص اعتبار با همکاری استاندار اردبیل بود.

 پرستار در ادامه سخنان خود به جلسه ای که در پاویون فرودگاه اردبیل تشکیل شد اشاره کرد و گفت: در این جلسه مطالبه عموم جوانان استان یعنی عدم وجود خانه جوانان استان اردبیل  مطرح شد.

وی افزود: در این نشست با تشریح فضای موجود اردبیل و اعلام استیجاری بودن اماکن مربوط به جوانان، توانمندی های جوانان استان تشریح و عنوان شد، شایسته نیست با وجود نخبگان جوان ، اردبیل خانه جوانانی نداشته باشد.

دبیرکل مجمع جوانان تصریح کرد: دستور مساعدت وزیر ورزش و جوانان به نامه مجمع جوانان و اختصاص مکان ثابت و دائمی برای خانه جوانان استان اردبیل تنها دستاورد سفر وزیر ورزش و جوانان به استان اردبیل در حوزه جوانان بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اهمیت دهه مبارک فجر  پرداخت و گفت: دهه فجر در واقع یادآورخاطرات فراموش نشدنی از همبستگی ملی مردم ایران، بخصوص جوانان انقلابی و ولایی در جهت سرنگونی نظامی خودکامه و مستبد به رهبری امام خمینی ره و  تأسیس جمهوری اسلامی است

پرستار گفت: انقلاب اسلامی ایران با اعتماد و میدان دادن به جوانان شکل گرفت و با حضور و میدان داری جوانان از تنگناها و پیچ های تاریخی عبور کرده و همچنان محکم و استوار است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد