سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89532
|
08:21 - 1399/12/06
نسخه چاپی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل خبرداد:

نظارت بر توزیغ مرغ در بازار به نرخ مصوب تشدید می شود/ اختصاص ۹۵ هکتار زمین به طرح توسعه شهرک صنعتی شماره دو اردبیل

نظارت بر توزیغ مرغ در بازار به نرخ مصوب تشدید می شود/ اختصاص ۹۵ هکتار زمین به طرح توسعه شهرک صنعتی شماره دو اردبیل
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل از اختصاص ۹۵ هکتار زمین به طرح توسعه شهرک صنعتی شماره دو اردبیل خبرداد و گفت: با کشتار روزانه ۱۴۰ تن مرغ در کشتارگاه های استان اردبیل و نظارت بر روند توزیع آن، اجرای قیمت مصوب مرغ در بازار استان محقق می شود.

به گزارش سبلان ما ، ارژنگ عزیزیمعاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح اقدامات تنظیم بازار مرغ پرداخت و گفت: طی جلسه ای که شب گذشته با حضور مسئولان ذیربط برگزار شد، شیوه نامه ابلاغی وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ، مورد بررسی قرار گرفت که طی آن وظایف جهاد کشاورزی، دامپزشکی و پشتیبانی امور دام در نحوه رصد و پایش تولید، کشتار و توزیع مرغ  تعیین و مشخص شد.

وی با بیان اینکه مسئولیت نظارت بر نرخ مصوبه مرغ از کشتارگاه تا سطح خرده فروشی نیز بر عهده سازمان صنعت و معدن و تجارت گذاشته شده است، گفت: مقرر شد  موارد تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی  و اقدامات قانونی در رابطه با متخلفان صورت پذیرد.

عزیزی در پایان سخنان خود از کشتار روزانه حدود ۱۴۰ تن مرغ در کشتارگاه های استان اردبیل خبرداد و گفت: چنانچه هر یک از دستگاه ها وظایف خود را برابر تقسیم کار انجام شده به نحو مطلوب انجام دهند،  مشکلی در رابطه با تامین و توزیع مرغ مورد نیاز استان به نرخ مصوب نخواهیم داشت.

اختصاص ۹۵ هکتار زمین به طرح توسعه شهرک صنعتی شماره دو اردبیل

وی در بخش دیگری از سخنان خود  بهجلسه کارگروه تسهیل  رفع موانع تولید استان نیز اشاره کرد و گفت: در این جلسه نیز در رابطه با واگذاری زمین مورد نیاز برای طرح تولید  سلول های خورشیدی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل هماهنگی های لازم انجام گرفت.

عزیزی از واگذاری  ۹۵ هکتار زمین از محدوده روستای قره لر برای طرح توسعه شهرک صنعتی شماره دو اردبیل خبرداد و گفت: مقرر شد  با واریز حقوق بهره برداران قانونی ظرف یک هفته آینده نسبت به انتقال قطعی سند بنام شرکت شهرک های صنعتی استان اقدام شود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد