سرویس: اقتصادی
کد خبر: 89535
|
09:24 - 1399/12/06
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل خبر داد:

حضور 85 واحد صنعتی اردبیل در نمایشگاه های داخلی و خارجی

حضور 85 واحد صنعتی اردبیل در نمایشگاه های داخلی و خارجی
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، از حضور 85 واحد تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است که این بازدیدها نقش بسزایی در افزایش تولید واحدهای صنعتی دارد.

به گزارش سبلان ما ، محمد اهلی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حمایت همه جانبه از واحدهای تولیدی از جمله اهداف تشکیل شرکت شهرک های صنعتی است که در این راستا تلاش می شود تا با ارائه بسته های حمایتی، میزان دانش و تولید واحدهای صنعتی افزایش یابد.

وی افزود: حمایت از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی یکی از این نوع حمایت بوده که بدین منظور از ابتدای سال جاری تاکنون از حضور 85 واحد تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی حمایت مالی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: از این بین، تعداد 12 نفر از مدیران واحدهای تولیدی در 3 نمایشگاه خارج از کشور حضور داشته اند که این موضوع در کسب دانش روز و افزایش ارتباطات کاری و فروش محصولات بسیار کارگشا بوده است.

اهلی بیان کرد: در این نوع حمایت، بخشی از هزینه های اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین کمک هزینه های اعزام هیات های تجاری به خارج از کشور به صورت یارانه ای و بلاعوض به واحدهای تولیدی پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل هدف از حضور واحدهای صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی را نمایش محصولات، استفاده از فرصت های زنجیره تامین بازار، برگزاری نشست های تجاری رودررو، تبادل اطلاعات ایده ها و فناوری ها، نوآوری و بین المللی سازی و همچنین تقویت و توانمندسازی واحدهای صنعتی در حوزه‌های بازار اعلام کرد و افزود: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در این نوع نمایشگاه ها، تجربیات و دانش این واحدها ارتقا یافته و باعث افزایش بازدهی تولیدات آنان می شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد