سرویس: رسانه
کد خبر: 89538
|
11:54 - 1399/12/06
نسخه چاپی

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبرداد:

برگزاری اردوی راهیان نور مجازی در شبکه شاد

برگزاری اردوی راهیان نور مجازی در شبکه شاد
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش سبلان ما، احمد ناصری، در این آیین افتتاح راهیان نور مجازی اردبیل، با اشاره به لغو اردوهای راهیان نور به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی استان به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: اردوهای راهیان نور در روزهای پنجم و ششم اسفند برای دانش آموزان دختر و پسر دوره اول متوسطه و روزهای نهم  و دهم اسفند ماه برای دانش آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه استان اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تعدادی از دانش آموزان و معلمان استان نیز به نیابت از دانش آموزان و معلمان به مناطق عملیاتی اعزام و از یادمان های شهدا بازدید کرده و با آرمانهای والای شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق می کنند.

ناصری تصریح کرد: انتشار دلاوری‌های شهدای والامقام و ایثارگری‌های آنان موضوعی است که در تربیت اعتقادی و اخلاقی خانواده‌های شهدا حائز اهمیت است و بنابراین نیاز است تا در این زمینه اردوهای راهیان نور را به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های سند تحول بنیادین مورد توجه قرار دهیم.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد