کد خبر: 89541
|
12:50 - 1399/12/06
نسخه چاپی

دادستان بیله سوار:

برخورد قانونی با نانوایان متخلف در بیله سوار/ کیفت نان باید ارتقاء یابد

برخورد قانونی با نانوایان متخلف در بیله سوار/ کیفت نان باید ارتقاء یابد
دادستان بیله سوار گفت: پیرو گزارشات واصله مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی برخی از نانوایی های این شهرستان و ایجاد نارضایتی در بین مردم، اقدامات لازم در راستای ارتقاء کیفیت نان در شهرستان بیله سوار انجام گرفته است.

محسن اناری در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: پیرو گزارشات واصله مبنی بر تخلفات صورت گرفته از سوی برخی از نانوایی های این شهرستان و ایجاد نارضایتی در بین مردم، سریعا با ایجاد هماهنگی های لازم با ادارات و نهادهای نظارتی اقدامات لازم در راستای ارتقاء کیفیت نان در شهرستان بیله سوار انجام گرفته است.

وی افزود: در بازرسی های بعمل آمده از نانوایی های این شهرستان مشاهده گردیده که متأسفانه  مواردی از تخلفات از جمله توزیع خارج از شبکه آرد در حدود ۲/۵ تن ، کم فروشی ، تعطیلی خودسرانه ، عدم رعایت اصول بهداشتی و عدم کیفیت نان صورت گرفته که  اقدامات لازم جهت برخورد با متخلفان در این حوزه حال انجام می باشد.

دادستان بیله سوار اظهار داشت: هم چنین برخی از نانوایان سطح این شهرستان در چند روز اخیر با بارش اندکی برف خودسرانه اقدام به تعطیلی نانوایی و سرگردانی و نارضایتی مردم شده بودند که این نانوایی ها هم شناسایی شده  و پرونده در خصوص تخلف آنان تشکیل شده است.

وی تاکید کرد: نظارت و بازرسی ها به صورت مستمر و سرزده ادامه داشته و با هرگونه تخلف در این خصوص به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد