سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89544
|
17:00 - 1399/12/06
نسخه چاپی

به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) انجام گرفت:

تجلیل فرماندار اردبیل از فرزندان شهیدان موساییان و خرمی

تجلیل فرماندار اردبیل از فرزندان شهیدان موساییان و خرمی
فرماندار اردبیل به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) با حضور در منزل شهیدان موساییان و خرمی ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از فرزندان این شهدای والامقام تجلیل کرد.

به گزارش سبلان ما ، در آستانه سالروز ولادت امیرالمومنین(ع) بعد از ظهر امروز مسعود امامی یگانه فرماندار اردبیل به همراه  شاهی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با حضور در منزل شهیدان موساییان و خرمی  ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از فرزندان این شهدای والامقام تجلیل کردند

فرماندار اردبیل در این بازدید ضمن گرامیداشت ولادت حضرت (ع) گفت: عزت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده و ما قدردان خون شهدا هستیم.

وی خانواده های معظم شهدا و فرزندانشان را سرمایه و افتخار بزرگ عنوان کرد وافزود: شجاعت و ایثار این خانواده ها قابل ستایش و قدردانی است چراکه این خانواده ها الگویی بزرگ برای همگان در شجاعت و ایثار هستند.

امامی یگانه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان انتقال یاید تا نسل امروزی با شجاعت و ایثار شهدای والامقام در ۸ سال دفاع مقدس و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی آشنا شوند.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد