سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89547
|
20:29 - 1399/12/06
نسخه چاپی

رئیس دادگستری کل استان اردییل خبرداد:

پویش نذر هشتم در اردبیل برگزار شد/ صدور مرخصی برای 30 زندانی جرائم سبک در اردبیل

پویش نذر هشتم در اردبیل برگزار شد/ صدور مرخصی برای 30 زندانی جرائم سبک در اردبیل
رئیس دادگستری کل استان اردییل از اجرای پویش نذر هشتم در اردبیل خبرداد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 302 زندانی جرائم غیرعمد مالی از زندان آزاد شدند.

به گزارش سبلان ما ، ناصر عتباتی، رییس دادگستری کل استان اردییل با قدردانی از  کمک های مردم  ولایی استان اردبیل در سال جاری علیرغم شرایط بد اقتصادی و شرایط خاص بیماری کرونا گفت: خوشبختانه کمک های مردمی به ستاد دیه در سال جاری افزایش چشمگیری داشته است بطوریکه بعنوان نمونه می توان به کمک پانزده میلیارد ریالی  یک خیر به ستاد دیه استان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه محکومین مالی بیشتر به لحاظ شرایط بد اقتصادی، اتقاق و یا حادثه گرفتار زندان شده اند و جرمی را مرتکب نشده اند، گفت: کمک به این افراد که خود آنها و خانواده های آنان در معرض آسیب های جدی و متعدد اجتماعی قرار داردند یک احساس همدردی و نوع دوستی است که مسلماً موجب جلب رضای خداوند متعال می شود.

عتباتی با بیان اینکه در سال جاری  ۱۷۵ نفر  با کمک ستاد دیه استان و ۱۲۷ نفر نیز با مراجعه مستقیم مردم از زندان های استان آزاد شده اند، گفت: امروز نیز به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر برای ۳۰ نفر از محکومین جرائم سبک  مرخصی پایان محکومیت صادر شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد