سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89556
|
16:29 - 1399/12/07
نسخه چاپی

در پویش «ایران مهربان» اردبیل مطرح شد؛

مردم همواره در کار خیر از مسئولان جلوتر هستند/ ترویج فرهنگ احسان و انفاق، اولویت برنامه های صدا و سیما است

مردم همواره در کار خیر از مسئولان جلوتر هستند/ ترویج فرهنگ احسان و انفاق، اولویت برنامه های صدا و سیما است
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل از آغاز پویش «ایران مهربان» با هدف کمک به ایتام و کودکان بی سرپرست در اردبیل خبرداد و گفت: مردم همواره در کار خیر از مسئولان جلوتر هستند.

حسین دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از آغاز به کار رسمی پویش ایران مهربان همزمان با سراسر کشور  در استان اردبیل خبرداد و گفت: این پویش با هدف کمک مومنانه به ایتام و کودکان بی سرپرست همزمان با ولادت حضرت علی (ع) آغاز و تا سالروز شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) ادامه خواهد داشت.

دشتی به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردمی شدن امدادرسانی در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت مردم و تجربه طرح اکرام برای گسترش حمایت‌ها از ایتام و نیازمندان استفاده کنیم.

وی بر ضرورت فرهنگ‌سازی رسانه‌ای در موضوع حمایت از ایتام تاکید کرد و گفت: مردم همواره در کار خیر و احسان از مسئولان جلوتر هستند و در این زمینه نقش رسانه‌ها در فرهنگسازی و انعکاس مطلوب در جامعه قابل توجه است.

ملااحمدی مدیرکل صدا وسیمای مرکز اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان، ضمن دعوت از همکاران صدا و سیمای مرکز اردبیل برای پیوستن به این پویش، گفت: در تلاش هستیم با کمک به ایتام نقش بسزایی در آینده درخشان آنها، ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه صداوسیما همواره تولید و پخش برنامه های متنوع با  موضوع ترویج فرهنگ احسان و انفاق را در اولویت فعالیتهای خود قرار داده است، گفت: درصدد همکاری های هرچه بیشتر با کمیته امداد استان اردبیل هستیم تا بیش از پیش شاهد افزایش همبستگی اجتماعی در جامعه باشیم.  

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل خاطرنشان کرد: در کنار ترویج فرهنگ نیکوکاری، تولید برنامه هایی از اشتغال، خودکفایی و کارآفرینی خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل را نیز در دستور کار قرار داده ایم.

سید امیر سیدشنوا، نفر نخست کنکور علوم تجربی پس از پیوستن به پویش «ایران مهربان»  به خبرنگار سبلان ما گفت: وظیفه خودم می‌دانستم که به خاطر موفقیت‌هایی که کسب کردم از خداوند متعال سپاسگزاری کنم. وی با اشاره به اینکه به نظرم رسید که با پیوستن به پویش «ایران مهربان» و حمایت از ایتام، تلاش کنم تا آنها نیز به موفقیت‌های مهمی در زندگی‌شان دست پیدا کنند، بیان کرد: از تمام خیران و نیکوکاران خواستارم تا با کمک‌های خود و پیوستن به پویش «ایران مهربان» یاریگر ایتام باشند تا آنها نیز بتوانند به درجات عالی برسند.

fبه گفته دشتی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هر حامی در پویش ایران مهربان می‌تواند دستکم با پرداخت ماهانه ۳۰ هزار تومان در طرح اکرام ایتام مشارکت کند.

 

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد