سرویس: سیاسی
کد خبر: 89571
|
15:35 - 1399/12/08
نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان بیله سوار:

تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، صیانت از منافع ملت ایران است/ لزوم توجه مسئولین به مباحث پرورشی و فرهنگی در مدارس

تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، صیانت از منافع ملت ایران است/  لزوم توجه مسئولین به مباحث پرورشی و فرهنگی در مدارس
امام جمعه بیله سوار تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را در واقع صیانت از منافع ملت ایران دانست و گفت: لازم است مسئولان در اجرای کامل این طرح انقلابی اقدام عاجل کنند.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی؛ به بیان احادیث و روایاتی در خصوص زکات و کمک های مومنانه پرداخت و گفت: همه می توانند با استفاده از هر امکانات و توانایی هایی که دارند نسبت به انجام فریضه زکات اقدام کنند.

وی در ادامه سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سپاه ناحیه بیله سوار و  مسئولان دولتی به ویژه خیرین منطقه در اجرای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه، گفت: کمک های مومنانه شهرستان بیله سوار جزو بهترین برنامه های اجرا شده در طول تاریخ شهرستان بیله سوار است.

حجت الاسلام عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود،  هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی و آغاز هفته تربیت اسلامی را یادآور شد و گفت: از مسولان استانی و منطقه ای می خواهم تا بیش از پیش به مقوله پرورشی و فرهنگی در مدارس بپردازند چرا که انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و هر چه قدر به بحث پرورشی در مدارس توجه شود، به همان مقدار از آسیب های اجتماعی و برخی بزه های موجود در جامعه کاسته خواهد شد.

وی به دیدار اخیر نمایندگان مجلس خبرگان رهبری با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در خصوص مذاکره با آمریکا طبق سنوات گذشته بیانات منطقی و متقن ارائه نمودند و باید دولت و مجلس طبق فرمایشات معظم له عمل کنند و در داخل به وحدت کلمه برسند تا دشمن بیش از پیش دنبال زیاده خواهی نباشد.

امام جمعه بیله سوار از تصمیم انقلابی و به موقع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران تقدیر و تشکر ویژه نموده از مسئولان دولتی خواست تا نسبت به اجرای کامل این طرح انقلابی اقدام عاجل نمایند.

وی در پایان سخنان خود به فرا رسیدن عید نوروز و سال جدید اشاره کرد و از مسولان امر خواست تا نسبت به کنترل و نظارت شدید بر قیمت بازار و تلاش برای عرضه نیاز های اولیه مردم در شب عید اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد