سرویس: پارس آباد
کد خبر: 89578
|
10:15 - 1399/12/09
نسخه چاپی

فرماندار شهرستان پارس آباد:

زنگ خطر شیوع کرونا انگلیسی در پارس آباد/اصناف مردم را به رعایت پروتکل ها دعوت کنند

زنگ خطر شیوع کرونا انگلیسی در پارس آباد/اصناف مردم را به رعایت پروتکل ها دعوت کنند
امامی فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: اصناف مردم را به رعایت پروتکل ها و و زدن ماسک و فاصله اجتماعی دعوت کند.

به گزارش سبلان ما ، ابراهیم امامی صبح امروز به همراه اعضای قرارگاه فرماندهی عملیات مدیریت و کنترل کرونا در شهرستان پارس آباد در بازدیدی که از واحدهای صنفی سطح شهر، اظهار داشت: اصناف مردم را به رعایت پروتکل ها و  و زدن ماسک و فاصله اجتماعی دعوت کند.

وی افزود: ویروس کرونای انگلیسی با سطح شیوع بیش از ویروس کرونا سابق و میزان مرگ و میر و درگیری سنین پایین در نزدیکی های استان و شهرستان مشاهده شده و در صورت درگیری شهرستان ناگزیر مجبور به اعمال محدودیت های سنگین در فعالیت صنوف خواهیم بود.

فرماندار شهرستان پارس آباد از تشدید نظارت ها و فعال شدن اکیپ های نظارتی خبر داد و گفت: همه کمک کنند و مسئولانه اجازه ندهند وارد فاز نارنجی و قرمز شویم.

امامی همچنین از به صدا در آمدن زنگ خبر داد و ابراز داشت: شدت درگیری و شیوع و مرگ و میر و سطح درگیری سنین پایین در این نوع جهش یافته ویروس می تواند در صورت سهل انگاری و عادی نگری امروزی ما را با بحران جدی در هفته های آتی رو به رو کند.

وی تصریح کرد: همه باید مقید به مصوبات ستاد کرونا باشند هم مسولان و هم شهروندان ، مبادا به هر عنوان مراسمات تجمعی با دعوت عمومی و بدون کنترل صورت پذیرد که عواقب آن بسیار می تواند سنگین برای همه باشد.

فرماندار پارس آباد بر همکاری بازاریان و صنوف در دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: متاسفانه در صورت شیوع بیماری اولین بخش بعد از کادر درمان، اصناف خواهند بود که به شدت سختی و زیان خواهند دید و این لزوم همکاری را در روز های اخیر پر تراکم بازار دو چندان می کند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد