سرویس: بین الملل
کد خبر: 89801
|
08:18 - 1399/12/27
نسخه چاپی

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل:

مصدومان حوادث چهارشنبه آخرسال در اردبیل به 60 نفر رسید/ امداد رسانی ۴۰۰ نیروی اورژانس در سراسر استان+فیلم

مصدومان حوادث چهارشنبه آخرسال در اردبیل به 60 نفر رسید/ امداد رسانی  ۴۰۰ نیروی اورژانس در سراسر استان+فیلم
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل به تشریح جزئیات حوادث چهارشنبه اخرسال پرداخت و گفت: متاسفانه ۶۰ نفر از هموطنانمان در حوادت چهارشنبه سوری استان اردبیل مصدوم شدند.

به گزارش سبلان ما ،مجیدمحمد غریبانی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران  به تشریح جزئیات حوادث چهارشنبه اخرسال پرداخت و گفت: متاسفانه ۶۰ نفر از هموطنانمان  در حوادت چهارشنبه سوری استان اردبیل مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ مصدوم تحت نطر هستند گفت: مصدومیت ۴ نفر جدی بوده و سه مورد قطع انگشت نیز رخ داده است.

غریبانی افزود: ۲ مصدوم وضعیت وخیمی دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان فاطمی بستری هستند.

وی با بیان اینکه آمار حوادث چهارشنبه اخرسال امسال نسبت به حوادث سال گذشته کاهش داشته است گفت: با احتساب مصدومان ۲ روز گذشته ۸۰ نفر در استان بر اثر حوادث مربوط به انفجار مواد محترقه مصدوم شده‌اند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان اردبیل گفت: امروز در سطح استان اردبیل ۴۰۰ نیروی اورژانس با ۵۰ دستگاه امبولانس اقدام به امداد رسانی به مصدومین چهارشنبه سوری کردند.

 

رضا یعقوبی مدیر عاملآتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری اردبیل نیز در گفتگو باسبلان ما،  به تشریح حوادث چهارشنبه آخر سال پرداخت و گفت: متاسفانه روز گذشته شاهد دو انفجار بر اثر انباشت مواد محترقه در اردبیل بودیم که خسارت هایی به دنبال داشت و طی  آن  یک نوجوان ۱۴ ساله بشدت آسیب دیده بود که با اقدام سریع درمانی توسط پرسنل اورژانس ۱۱۵، به بیمارستان منتقل و بلافاصله لوله گذاری ریوی شده و در بخش مراقبت های ويژه بستری گردید. منزل مسکونی نیز دچار آسیب و شکستگی درب و پنجره شد. 

وی افزود در حادثه دوم نیز سه  جوان مصدوم شدند که بالافاصله به بیمارستان منتقل شدند.

دکتر رضایی بنا نیز با وجود رسیدگی به بیماران کرونایی و کنترل ویروس کرونای انگلیسی با حضور دربخش حوادث و سوانح بیمارستان های اردبیل در جریان رسیدگی به مصدومان حوادث چهارشنبه آخرسال قرار گرفت.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد