سرویس: سیاسی
کد خبر: 89858
|
18:22 - 1400/01/01
نسخه چاپی

نائب رئیس مجلس:

انتخابات پیش رو فرصتی برای تحقق ایران قوی/ مجلس از سرمایه های نظام و مردم پشتیبانی می کند

انتخابات پیش رو فرصتی برای تحقق ایران قوی/ مجلس از سرمایه های نظام و مردم پشتیبانی می کند
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات پیش رو با حضور پرشور مردم ولایی، می توان دولتی جوان و حزب اللهی را به روی کار آورد که دغدغه اش حل مشکلات مردم و پیشرفت بیش از پیش ایران قوی و اسلامی باشد.

علی نیکزاد در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، اظهار داشت: سال گذشته، سالی پر فراز و نشیبی بود که با همه گیر شد کرونا، افزایش فشار اقتصادی دشمنان در جهت ضربه زدن به نظام اسلامی به اوج خود رسید، اما با تحمل و مقاومت مردم شریف ایران، این سال نیز به پایان رسید.

وی با اشاره به نامگذاری شعار سال به “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” توسط مقام معظم رهبری، گفت: مجلس شورای اسلامی چون گذشته با همه توان برای تحقق شعار سال که موجب خلق و تولید ثروت، پشتیبانی از مردم، بزرگ شدن سفره و بالا رفتن قدرت خرید مردم، حفظ ارزش پول ملی و اقتدار و عظمت ایران اسلامی می شود، تلاش خواهد کرد.

نائب رئیس مجلس با بیان اینکه اقدام مهمی در قانون بودجه سال 1400 برای تحقق شعار سال انجام گرفته است، گفت: پشتیبانی از جمعیت آوری، تولید، شفافیت و تولید مسکن با ارائه تسهیلات ویژه که چرخه اقتصادی کشور را سرعت می بخشد، در کنار سایر برنامه ها در جهت تحقق شعار سال، اقدامات جدی و نظارتی را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به مهم و حساس بودن سال 1400 در کشور، ابراز داشت: به لحاظ اینکه انتخابات ریاست جمهوری دور سیزدهم در این سال برگزار می شود که فرصت بزرگی برای انتخاب صحیح در جهت تحقق تمدن نوین اسلامی، شعار مردم سالار دینی و عزت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

نائب رئیس مجلس تصریح کرد: در انتخابات پیش رو می توانیم با حضور پرشور مردم ولایی و با بصیرت، دولتی جوان و حزب اللهی به روی کار آوریم که دغدغه شان حل مشکلات مردم و پیشرفت بیش از پیش ایران قوی و اسلامی باشد.

 

انتهای پیام/آ

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد