سرویس: استانی
کد خبر: 89863
|
19:31 - 1400/01/01
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

پشتیبانی از تولید در اولین روز سال/ 10 هزار تن به ظرفیت سردخانه های اردبیل اضافه شد

پشتیبانی از تولید در اولین روز سال/ 10 هزار تن به ظرفیت سردخانه های اردبیل اضافه شد
استاندار اردبیل گفت: به منظور تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای پشتیبانی تولید، امروز ۱۰ هزار تن به ظرفیت سردخانه های استان افزوده شد.

به گزارش سبلان ما ، اکبر بهنام جو ظهر امروز در جریان افتتاح دو سردخانه در اردبیل، اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت سردخانه های استان ۱۷۵هزارتن است که با تلاش و حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان برنامه ریزی های لازم برای احداث انبارهایی با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن انجام شده است در صورتی که استان اردبیل در در حال حاضر به ۴۰۰ هزار تن سردخانه نیازمند است.

وی با بیان اینکه به منظور تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای پشتیبانی تولید، امروز ۱۰هزار تن به ظرفیت سردخانه های استان افزوده شد، افزود: امسال با تلاش و پیگیری هایی که انجام شده، ۵۶ سردخانه با ۲۷۰هزار تن ظرفیت به بهره برداری می رسد.

استاندار اردبیل تاکید کرد: به منظور پشتیبانی از تولید و صنایع تبدیلی در استان به ویژه در بحث نگهداری میوه های سر درختی و سیب زمینی نیاز اساسی به انبارهای بزرگ نگهداری مدرن محصولات کشاورزی داریم که امسال بخش اعظم آن محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه شعار سال از سوی مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها  نامگذاری شده است، ابراز داشت: در استان اردبیل این شعار با تلاش مضاعف و همکاری و هماهنگی تمام دستگاه های اجرایی محقق می شود و جلسات رفع موانع تولید با حضور بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی برگزار می شود.

اکبر بهنام جو تصریح کرد: ساخت انبارهای سرد حمایت و پشتیبانی از تولید محصولات کشاورزی است تا با تنظیم بازار و نگهداری از محصولات و عرضه به موقع این محصولات با قیمت مناسب به بازار کشور و سایر کشور ها بتوانیم کشاورزان زحمتکش را در این راستا پشتیبانی کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه تسهیلات بانکی مناسبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی در نظر گرفته شده است، افزود: علاوه بر آن شرکت سرمایه گذاری شستا دو پروژه بزرگ را در شهرستان های مشکین شهر و خلخال آغاز کرده است که این دو پروژه هم در راستای پشتیبانی و حمایت از کشاورزان منطقه انجام می شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد