سرویس: اقتصادی
کد خبر: 89932
|
19:38 - 1400/01/10
نسخه چاپی

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی :

مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی افزایش می یابد

مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی  افزایش می یابد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبرداد و گفت: افزایش درآمد خانواده‌های ضعیف و در معرض آسیب جامعه از جمله دغدغه‌های نمایندگان مجلس بوده و آنها بدنبال اصلاح این وضعیت هستند.

به گزارش سبلان ما ، سیدغنی نظری نماینده مردم خلخال و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در دیدار با ایتام و سرپرستان زن خانوار در روستای مجره از توابع بخش مرکزی خلخال گفت: افزایش درآمد خانواده‌های ضعیف و در معرض آسیب جامعه از جمله دغدغه‌های نمایندگان مجلس بوده و آنها بدنبال اصلاح این وضعیت هستند.

وی افزود: برای سال ۱۴۰۰ قرار است که مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تا حد امکان افزایش یابد و علاوه بر آن توجه ویژه‌ای به افزایش رقم یارانه کل دهک‌های مشمول شود.

نظری گفت: تامین مسکن مددجویان نیز در ردیف اعتباری کمیته امداد و بهزیستی قرار داشته و در سال ۱۴۰۰ افزایش یافته است و ما معتقدیم که برای معضل مسکن به صورت عام و خاص، برای اقشار آسیب‌پذیر از جمله مددجویان، دولت باید برنامه‌ای تنظیم کند.

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال هم گفت: ۱۱۰ نفر از ایتام و همچنین ۲۲۸ نفر محسنین این شهرستان تحت حمایت مالی هزار و ۳۴۳ نفر بوده و مسکن موردنیاز این خانواده‌ها با سه یتیم و سرپرستی زن با پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال کمک مالی بلاعوض از سوی کمیته امداد امام و بنیاد مسکن در روستای مجره در حال ساخت بوده و اواخر بهار امسال در اختیار آنها  قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد