سرویس: اقتصادی
کد خبر: 89971
|
08:22 - 1400/01/15
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

برخورد قانونی با مدیران متخلف در عرضه مرغ/ خوردوهای حامل مرغ خارج از شبکه توقیف می شود

برخورد قانونی با مدیران متخلف در عرضه مرغ/ خوردوهای حامل مرغ خارج از شبکه  توقیف می شود
رئیس کل دادگستری استان اردبیل به وضعیت بازار مرغ در استان اشاره کرد و گفت: کمبود مرغ در بازار و به تبع آن تشکیل صف‌های طولانی مردم برای خرید مرغ تاسف بار بوده و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

به گزارش سبلان ما ، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل شب گذشته در جلسه بررسی مشکلات و موانع تولید و عرضه کالا به کمبود برخی از اقلام اساسی از جمله مرغ در بازار، اشاره کرد و گفت: گوشت مرغ یکی از کالاهای اساسی مورد نیاز و ضروری مردم است، لذا شرایط به وجود آمده و کمبود مرغ در بازار و به تبع آن تشکیل صف های طولانی مردم برای خرید مرغ  تاسف بار وناراحت کننده بوده و این وضعیت به هیچ وجه  قابل قبول نیست.  

وی افزود: بنابراین ضروری است تا دستگاه‌های متولی امر هر چه سریع‌تر با اتخاذ تدابیر و راهکارهای لازم از جمله رصد و نظارت بر تولید، توزیع آن و نیز برخورد با واحدهای صنفی متخلف و مقابله با دلالی و واسطه‌گری شرایط پیش آمده را سامان دهند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه با اعلام لزوم توزیع مرغ با قیمت مصوب بیان کرد: در صورت مشاهده موارد تخلف، واحد صنفی پلمپ خواهد شد و بازرسی‌ها از وسایل نقلیه حامل مرغ تشدید می‌شود و هرگونه وسایل نقلیه حامل مرغ خارج از شبکه توقیف خواهد شد.

عتباتی با اتمام حجت به مدیران و مسؤولان دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط تاکید کرد: در صورت عدم حل مشکل خصوصا در ماه مبارک رمضان با مدیران متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد