سرویس: اقتصادی
کد خبر: 89972
|
08:40 - 1400/01/15
نسخه چاپی

گام مهم نماینده اردبیل در نخستین روزهای سال ۱۴۰۰؛

۳۰۰میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل تخصیص یافت/ اخذ دستور تخصیص۳۰ میلیارد تومانی برای فاضلاب شهری نمین

۳۰۰میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن اردبیل تخصیص یافت/ اخذ دستور تخصیص۳۰ میلیارد تومانی برای فاضلاب شهری نمین
نماینده مردم اردبیل از اختصاص ۳۰۰میلیارد اعتبار جهت اتمام پروژه راه آهن اردبیل خبرداد و گفت: دستور تخصیص ۳۰ میلیارد تومان برای حل مشکل فاضلاب شهری نمین نیز اخذ شد.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل،نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران از دیدار با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه خبرداد و گفت: طی رایزنی های صورت گرفته با دکتر نوبخت که  با حضور محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران و کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه در سازمان برنامه و بودجه انجام گرفت، دو دستور مهم تخصیص بودجه برای استان اردبیل اخذ شد.

وی گفت: علاوه بر ۲۰۰ میلیاردی که دستور آن سال گذشته اخذ شده بود، دستور تخصیص ۳۰۰میلیارد دیگر بعنوان قسط پایانی  راه آهن جهت اتمام این پروژه اخذ شد و  اکنون نیاز مالی پروژه بطور کامل مرتفع شده است.

حجت الاسلام موسوی گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه جهت اتصال این خط ریلی به شمال استان و منطقه قفقاز  نیز قول مساعد داده است.

وی در پایان سخنان خود به پروژه فاضلاب شهرستان نمین نیز اشاره کرد و گفت: در این دیدار دستور تخصیص ۱۰۰ درصدی  ۳۰ میلیارد تومانی برای فاضلاب شهری نمین نیز اخذ شد.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد