سرویس: ورزشی
کد خبر: 89975
|
11:58 - 1400/01/15
نسخه چاپی

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان خلخال:

۳۷ جوان برتر و برگزیده خلخال تجلیل شدند

۳۷ جوان برتر و برگزیده خلخال تجلیل شدند
به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و درجشنواره حضرت علی اکبر (ع) شهرستان خلخالاز ۳۷ جوان برتر و برگزیده این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش سبلان ما ، سیدناصر میرمرسلی در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) شهرستان خلخال، اظهار داشت: سال 99 از لحاظ موفقیت جوانان خلخال در عرصه‌های مختلف ورزشی ، تلاش در تولید ، کارآفرینی و عرصه فعالیت‌های اجتماعی سال پربار و توام با موفقیت بود.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان خلخال با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵ دستگاه اجرایی خلخال عضو ستاد ساماندهی جوانان این شهرستان بوده و در هدایت جوانان فعالیت دارند، افزود: در حال حاضر تسهیل در ازدواج و اشتغال جوانان از اولویت کاری ستاد ساماندهی جوانان بوده و برای دستیابی به اهداف دولت در این زمینه از فکر، اندیشه و خلاقیت جوانان به صورت بهینه استفاده می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال گفت: در هفته جوان امسال همه برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت این هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا و با همکاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد به نحو احسن اجرا شد.

میرمرسلی هدف از برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) را معرفی جوانان برتر و برگزیده در عرصه‌های مختلف ، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین جوانان ، تقویت خودباوری و نیز تقویت روحیه فداکاری در بین نسل جوان جامعه ذکر کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹ سازمان مردم‌نهاد و به ازای هر چهار هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت منطقه یک سمن در کاهش آسیب‌های اجتماعی و دستیابی به اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان با اداره ورزش و جوانان خلخال همکاری دارند، اظهارکرد: برای رسیدن به استاندارد استفاده از ظرفیت سمن‌ها برای کمک به امور اجتماعی جوانان راه‌اندازی هشت سازمان مردم‌نهاد جدید در این شهرستان ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: در صورت اعلام آمادگی گروه‌های مختلف مردمی برای راه‌اندازی این گونه سازمان‌ها اداره ورزش وجوانان برای صدور مجور سمن‌های جدید فعالیت اعلام آمادگی می‌کند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد