سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 89980
|
18:21 - 1400/01/15
نسخه چاپی

آخرین آمار کرونا در اردبیل:

شناسایی ۵۴ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان/ 10 شهرستان استان در وضعیت زرد هستند

شناسایی ۵۴ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان/ 10 شهرستان استان در وضعیت زرد هستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از شناسایی ۵۴ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل خبرداد و گفت: 10 شهرستان استان در وضعیت زرد هستند.

به گزارش سبلان ما ، شهرام حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت کرونایی استان اردبیل پرداخت و گفت: طی شبانه‌روز گذشته با بستری ۵۴ مبتلای جدید کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل، شمار بیماران بستری به ۲۵۶ نفر افزایش یافته است.

وی افزود: از ۵۴ بیمار بستری‌شده جدید، ۳۶ نفر از اردبیل، ۷ نفر از پارس‌آباد، ۳ نفر از مشگین‌شهر، ۵ نفر از گرمی و ۳ نفر از خلخال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۲۱ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده در ادامه سخنان خود  به وضعیت شهرستان های استان اردبیل پرداخت و گفت: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل نسبت به دیروز افزایش ۲۹ موردی داشته و از این تعداد ۵۲ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

وی افزود: با زرد شدن وضعیت شهرستان‌های نمین، کوثر و اصلاندوز، هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر، پارس‌آباد، خلخال، نیر، سرعین، بیله‌سوار، کوثر، نمین و اصلاندوز در وضعیت زرد (خطر متوسط) و شهرستان‌ گرمی در وضعیت آبی (کم‌خطر) قرار دارند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد