سرویس: اجتماعی
کد خبر: 89987
|
10:04 - 1400/01/16
نسخه چاپی

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس :

طرح‌های گردشگری خلخال تامین اعتبار می شوند/ تکمیل محورهای مواصلاتی خلخال از تحرک خوبی برخوردار است

طرح‌های گردشگری خلخال تامین اعتبار می شوند/  تکمیل محورهای مواصلاتی خلخال از تحرک خوبی برخوردار است
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس به تامین اعتبار پروژه های زیرساختی و گردشگری شهرستان خلخال اشاره کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه استان اقدامات خوبی در این راستا انجام داده است.

به گزارش سبلان ما ، سید غنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی  پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: تحرک خوبی را در احداث محور خلخال به کلور و درام شاهد هستیم به طوری که پیمانکاران از هر دو مسیر تکمیل این راه ارتباطی را آغاز کرده‌اند که امیدواریم هر چه سریعتر اهالی منطقه از این مسیر در ترددهای خود به استان همجوار گیلان و زنجان استفاده کنند.

وی افزود: قرار شد بانک مسکن تا 100 میلیارد تومان منابع مورد نیاز را برای این پروژه تامین کند و با مساعدت رئیس سازمان برنامه و بودجه از محل جهش تولید 12 میلیارد تومان به این محور مواصلاتی منابع اعتباری تزریق شود تا محور خلخال به کلور و  درام که از بالاترین سطح اعتبار در بودجه سال 1400 برخوردار است، در سال‌های آینده آماده بهره‌برداری کامل شود.

نظری به فعالیت 41 دستگاه ماشین‌آلات سنگین در این محور اشاره کرد و گفت: تعدادی از فعالان فضای مجازی که اقدامات انجام شده در این مسیر را زیر سوال برده‌اند بهتر است از بخش‌های مختلف این پروژه عظیم بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند احداث آن قرار گیرند.

وی به احداث پروژه گردشگری ازناو نیز اشاره کرد افزود: در تکمیل پل معلق ازناو مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه تامین اعتبار مورد نیاز از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی تاسیسات زیربنایی در این منطقه انجام شده تا هر چه سریعتر طرح‌های گردشگری به سرانجام برسد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد