کد خبر: 89991
|
18:59 - 1400/01/16
نسخه چاپی

وزیر گردشگری به اردبیل سفر می کند

وزیر گردشگری به اردبیل سفر می کند
در سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان اردبیل در روزهای 31 اردیبهشت و یکم خرداد پروژه های گردشگری مورد بازدید و افتتاح قرار می گیرد.

به گزارش سبلان ما ،   اکبر بهنام  جو پس از  دیدار با وزیر گردشگری به خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه طرح های پیشران سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری  و شعار سال در این جلسه مقرر شد تا در راستای پشتیبانی و مانع زدایی از طرحهای پیشران سرمایه‌گذاری گردشگری استان اقدامات اساسی انجام شده و این مهم جزو اولویت‌های سال 1400 قرار گیرد.

استاندار اردبیل گفت: پروژه‌های مجتمع گردشگری و پیست اسکی اندبیل خلخال، پل معلق و مجتمع گردشگری ورگه سران و منطقه نمونه گردشگری ازناو از جمله طرحهای مورد بررسی در این جلسه بود.

 در این جلسه به درخواست کردیم تا تسهیلات مصوب در بودجه سال 1400 برای نوسازی واحدهای اقامتی استان توسط وزیر میراث‌فرهنگی اتخاذ شود.

با توجه به آماده افتتاح بودن برخی طرحها و فراهم بودن زمینه برای آغاز عملیات عمرانی برخی پروژه های دیگر مقرر شد با سفر وزیر میراث‌فرهنگی به استان در روزهای 31 اردیبهشت و یکم خرداد افتتاح و بازدید از طرحها انجام شود.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد