کد خبر: 89994
|
08:12 - 1400/01/17
نسخه چاپی

استانداراردبیل:

پیگیری جدی قرنطینه بیماران کرونایی / بی توجهی به پروتکل ها وضعیت اردبیل را وخیم تر می کند

پیگیری جدی قرنطینه بیماران کرونایی / بی توجهی به پروتکل ها وضعیت اردبیل را وخیم تر می کند
استانداراردبیل گفت: با توجه به وضعیت کرونایی حاکم در استان اردبیل و جهش این ویروس بیماران کرونایی قرنطینه و رهگیری این افراد به جد پیگیری شود.

به گزارش سبلان ما ، اکبر بهنام جو  صبح امروز در جلسه قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان نیر اظهار کرد: باید نسبت به وضعیت جهش کرونا در استان حساسیت لازم را داشته باشیم و نظارت جدی در رابطه با افزایش بیماران کرونایی و بستری در بیمارستان ها صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در راستای پیشگیری از بیماری کرونا طرح رهگیری و قرنطینه خانگی بیماران کرونایی به جد پیگیری می شود، گفت: متاسفانه با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی رنگ وضعیت کرونا درشهرستان های استان تغییر کرد که با بی توجهی به این دستورالعمل ها، این وضعیت روز به روز وخیم تر می شود.

استاندار اردبیل در رابطه وضعیت کرونایی شهرستان نیر  گفت: در طول دو هفته گذشته یک هزار و ۲۰۰مورد تست رپید و پی سی آر گرفته شده که از این تعداد ۷۳نفر بیمار کرونایی شناسایی شده است که از این تعداد ۲۰مورد مربوط به میهمانان نوروزی بوده که به شهرستان نیر سفر کرده بودند.

بهنام جو از عموم مردم استان اردبیل خواست تا با رعایت پروتکل های بهداشتی در کاهش بیماران کرونایی همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد