سرویس: استانی
کد خبر: 90009
|
09:03 - 1400/01/18
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

برخورد با برگزار کنندگان اجتماعات انتخاباتی/ ورود و خروج خودروها به اردبیل ممنوع است

برخورد با برگزار کنندگان اجتماعات انتخاباتی/ ورود و خروج خودروها به اردبیل ممنوع است
استاندار اردبیل گفت: با برگزاری اجتماعات تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برخورد می شود.

به گزارش سبلان ما ، اکبر بهنام جو در جلسه گام دوم طرح سردار سلیمانی، اظهار داشت: برپایی اجتماعات برای تبلیغات علاوه بر غیرقانونی بودن به دلیل عدم مراعات زمان تبلیغات، به شیوع بیماری کرونا نیز می انجامد.

وی افزود: مردم لازم است علاوه بر توجه به پرهیز از شرکت در اجتماعات تبلیغاتی، دورهمی های خانوادگی نیز برگزار نکنند.

استاندار اردبیل به افزایش مبتلایان و بیماران بستری در بیمارستان ها اشاره کرد و گفت: بیشترین علت ابتلای بیماران کرونایی برگزاری دورهمی های خانوادگی اعم از مجالس ختم و عروسی و دید و بازدید های عید بوده است.

بهنام جو با بیان اینکه نقش انسان در کنترل ابتلا به این ویروس ۸۰ درصد است، خاطر نشان کرد: تنها راهکار ارایه شده برای پیشگیری از ابتلا ، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری است که  در صورت توجه به این نکته سلامت فرد حفظ خواهد شد.

استاندار اردبیل از اعمال محدودیت ها در تردد، برگزاری جلسات و حضور کارمندان در ادارات خبر داد و افزود: برگزاری جلسات  با ۲۰ نفر به بالا ممنوع بوده و ورود و خروج خودروهای غیربومی و بومی به اردبیل ممنوع است.

وی در پایان خواستار مراقبت از افراد و گروه های دارای بیماری زمینه ای برای کاهش تعداد مبتلایان و جلوگیری از ازدحام در بیمارستان ها شد.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد