سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90039
|
12:04 - 1400/01/20
نسخه چاپی

شهردار اردبیل خبرداد:

تصویب تملک باغ شریعت اردبیل

تصویب تملک باغ شریعت اردبیل
شهردار اردبیل از تصویب تملک باغ شریعت اردبیل خبرداد و گفت: با توجه به نیاز شهر اردبیل به توسعه فضای سبز و استفاده بهینه از این باغ بزرگ به عنوان تنفس‌گاه شهر اردبیل، شهرداری اردبیل تمام تلاش خود را بر روی حفظ این باغ انجام می‌دهد.

به گزارش سبلان ما ، حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تصویب تملک باغ شریعت اردبیل خبرداد و گفت: با توجه به نیاز شهر اردبیل به توسعه فضای سبز و استفاده بهینه از این باغ بزرگ به عنوان تنفس‌گاه شهر اردبیل، شهرداری اردبیل تمام تلاش خود را بر روی حفظ این باغ انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه انجام توافق با مالک یا مالکین این باغ از راهکارهای حفظ و تملک باغ شریعت است، گفت: یکی دیگر از شیوه های موجود برای تملک این باغ،  استفاده از ماده ۹ قانون بوده که در این روش ارزش ملک توسط کارشناسان دادگستری محاسبه شده و شهرداری مبلغ مورد نظر را به حساب دادگستری واریز می‌کند. از این‌رو لایحه تملک این باغ با استفاده از اختیارات قانونی ماده ۹ قانون زمین شهری در اختیار شورای شهر قرار گرفت.

لطف اللهیان در ادامه  خاطرنشان کرد: تملک این باغ توسط شهرداری اردبیل نقطه عطفی در جهت توسعه شهر اردبیل خواهد بود و در توسعه فضای سبز شهری اردبیل و افزایش سرانه فضای سبز بسیار حائر اهمیت است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد