کد خبر: 90046
|
08:18 - 1400/01/21
نسخه چاپی

رئیس پلیس فتا استان اردبیل خبرداد؛

کشف 400 نوع دارو و لوازم‌آرایشی غیرمجاز در خلخال

کشف 400 نوع دارو و لوازم‌آرایشی غیرمجاز در خلخال
رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: در یک عملیات پلیسی 400 نوع دارو و لوازم‌آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق که به‌ صورت غیرقانونی وارد کشور شده بود کشف شد.

به گزارش سبلان ما ، سرهنگ علی قهرمان طالع صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  طی پایش فضای مجازی توسط گروه رصد این پلیس، کارشناسان با صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام روبرو شدند که مدیر آن اقدام به تبلیغ و فروش دارو، لوازم بهداشتی و آرایشی غیرمجاز می‌کرد.

وی ادامه داد: افسر پرونده بلافاصله با تشکیل پرونده و جمع‌آوری مستندات دیجیتال اقدامات اولیه را انجام و با استفاده از شیوه‌های پلیسی مدیر صفحه را در شهرستان خلخال اردبیل شناسایی کرد.

 رئیس پلیس فتا استان اردبیل گفت: متهم شناسایی‌شده طی هماهنگی با مقامات قضایی در یک عملیات پلیسی به همراه 400 نوع دارو و لوازم‌آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق که به‌ صورت غیرقانونی وارد کشور شده و هیچ‌یک از آن‌ها مورد تائید سازمان غذا و دارو نیست دستگیر شد و با تکمیل پرونده به دستان قانون سپرده شد.

وی تصریح کرد: کاربران فضای مجازی بخصوص بانوان باید هوشیار باشند و سلامتی خود را در قبال دارو و لوازم غیرمجاز خارجی باقیمت‌های نجومی به خطر نیانداخته و برای تهیه آن‌ها حتماً ضمن مشاوره با پزشک متخصص از داروخانه‌ها و یا فروشگاه‌های اینترنتی مجاز اقدام نمایند.

این مقام انتظامي بیان داشت: هم‌وطنان در صورت مشاهده صفحات و کانال‌های فروش دارو و لوازم غیرمجاز در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها می‌توانند اخبار خود را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  قسمت مرکز فوریت‌های سایبری گزارش کنند.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد