سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90054
|
12:54 - 1400/01/21
نسخه چاپی

مسئول بسیج حقوق دانان استان اردبیل:

جامعه حقوقی اردبیل به پویش ایران همدل پیوستند/ حمایت حقوقدانان اردبیلی از 500 کودک بی سرپرست

جامعه حقوقی اردبیل به پویش ایران همدل پیوستند/ حمایت حقوقدانان اردبیلی از 500 کودک بی سرپرست
مسئول بسیج حقوق دانان استان اردبیل از پیوستن جامعه حقوقی اردبیل به پویش ایران همدل خبرداد و گفت: حقوقدانان اردبیلی از 500 کودک یتیم و بی سرپرست حمایت می کنند.

رضا ندایی مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما، از پیوستن جامعه حقوقی استان اردبیل به پویش ایران همدل خبرداد و گفت: این پویش با هدف جذب مشارکت های مردمی در راستای حمایت های مادی و معنوی از ایتام و کودکان بی سرپرست توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه حقوقدانان اردبیل از 500 کودک یتیم و بی سرپرست حمایت مادی و معنوی خواهند کرد، شرایط اقتصادی حاکم بر کشور و تورم بالا در جامعه را یاداور شد و گفت: حس انسان دوستی در چنین شرایطی است که خود را نشان می دهد.

ندایی در ادامه سخنان خود به تبیین مفهوم شعر معروف سعدی سخن سرای  نامی کشور مبنی بر بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند پرداخت و گفت: مؤمنان از نظر مهرورزی و عطوفت نسبت به یکدیگر مانند یک پیکرند که هر گاه عضوی از آن دچار درد می شود سایر اعضا از راه تب و بیداری و ناراحتی همدردی خود را با آن عضو ابراز می دارند و به کمکش می شتابند.

وی با بیان اینکه خدمت به بندگان خدا یک ارزش اسلامی و اخلاقی است، گفت: سیره عملی رسول اکرم(ص) و امامان معصوم(ع) نیز به خوبی گویای آن است و شاید عملی ارزشمندتر از خدمت به خلق خدا  در گفتار و سیره آن بزرگواران پیدا نخواهیم کرد.

مسئول بسیج حقوقدانان استان اردبیل در پایان سخنان خود از عموم مردم خواست تا هرکس با هر توان مالی که دارد از ایتام و کودکان بی سرپرست که حامی ندارند حمایت کنند تا ضمن کسب رضای الهی، برکت روزافزون را نیز در زندگی خود جاری کنند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد