سرویس: اصلاندوز
کد خبر: 90065
|
11:31 - 1400/01/22
نسخه چاپی

رئیس مرکز جهاد کشاورزی شهرستان اصلاندوز:

هجوم ملخ به دشت مغان کذب محض است

هجوم ملخ به دشت مغان کذب محض است
رئیس مرکز جهاد کشاورزی شهرستان اصلاندوز: هجوم ملخ ها به شهرستان اصلاندوز کذب محض است که توسط برخی افراد و بدون منبع معتبر و رسمی مطرح می شود.

محمد روحی در گفتگوسبلان ما ، در اصلاندوز ضمن تکذیب خبر هجوم ملخ ها به مزارع شهرستان ، اظهار کرد: هجوم ملخ ها به شهرستان اصلاندوز کذب محض است که توسط برخی افراد و بدون منبع معتبر و رسمی مطرح می شود.

وی افزود: امروز یکی از رسانه های شهرستان پارس آباد اقدام به انتشار تصاویر و خبر کذب به ایجاد شایعه مبنی بر حمله ملخ ها به دشت مغان کرده بود که این دور از رسالت های یک خبرنگار و رسانه است.

رئیس مرکز جهاد کشاورزی شهرستان اصلاندوز در ادامه گفت: در پی خبر کذب هجوم ملخ ها امروز در راستای پایش آفت ملخ از مراتع حوزه عمل مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پارس آباد و اصلاندوز توسط مدیرحفظ نباتات و رئیس مرکز خدمات اصلاندوز بازدید انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: امسال به دلیل شرایط آب و هوایی هنوز تخمهای ملخ تفریخ نشده و احتمال دارد با گرم شدن هوا از اول اردیبهشت ماه شاهد تفریخ تخمهای این آفت مهاجم باشیم.

روحی با اشاره به مبارزه به آفات ملخ تصریح کرد: به شکر خدا با پنج دستگاه خودرو مجهز به سمپاش یو ال وی آمادگی کامل جهت مقابله با هر گونه آفت ملخ بومی و مهاجر را داریم.

 

خبرنگار :حسین زالی

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد