سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 90067
|
12:57 - 1400/01/22
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

شناسایی و بستری ۱۰۵ بیمار کرونایی جدید در اردبیل/ تداوم وضعیت قرمز در استان اردبیل

شناسایی و بستری ۱۰۵ بیمار کرونایی جدید در اردبیل/ تداوم وضعیت قرمز در استان اردبیل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از شناسایی ۱۰۵ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان خبرداد و گفت: ۷۳ بیمار کرونایی در آی سی یو بستری هستند.

به گزارش سبلان ما ، شهرام حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پیش ‌از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته پرداخت و گفت: طی شبانه‌روز گذشته با تداوم افزایش شمار مبتلایان به کرونا، ۱۰۵ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: از ۱۰۵ بیمار بستری‌شده جدید، ۶۴ نفر از اردبیل، ۹ نفر از پارس‌آباد، ۱۷ نفر از مشگین‌شهر، ۹ نفر از گرمی، یک نفر از کوثر، ۲ نفر از نمین، یک نفر از بیله‌سوار و ۳ نفر از خلخال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۵۸ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده با بیان اینکه شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۴۸۹ نفر رسید گفت: این روند نسبت به روز گذشته افزایش ۳۹ موردی داشته و از این تعداد ۷۳ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل و نمین در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان‌های مشگین‌شهر، پارس‌آباد، خلخال، سرعین، بیله‌سوار، گرمی و اصلاندوز در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های کوثر و نیر در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد