سرویس: سیاسی
کد خبر: 90071
|
21:25 - 1400/01/22
نسخه چاپی

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل:

ثبت نام ۴۶۰۰ داوطلب برای عضویت در شورای روستاهای استان

ثبت نام  ۴۶۰۰ داوطلب  برای عضویت در شورای روستاهای استان
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تاکنون ۴۶۰۰ نفر داوطلب در ششمین دوره انتخابات شوراهای روستاها و عشایر در یک هزار و ۵۸روستا ثبت نام کردند.

به گزارش سبلان ما ، بهروز ندایی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: زمان ثبت نام از ۱۶ فروردین شروع شده و تاکنون  ۴۶۰۰ نفر داوطلب  برای عضویت در شورای روستاهای استان اردبیل ثبت نام کرده اند.

وی افزود: در این دوره تعداد ثبت نام کنندگان مناسب بوده و اکثر ثبت نام کنندگان تحصیل کرده هستند و ثبت نام تا ساعت ۱۸ امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه ادامه دارد.  

ندایی گفت: امروز از ساعت ۸ صبح بیش از ۸۰۰ نفر در انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری استان اردبیل ثبت‌نام انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل با تاکید بر اینکه کاندیداها ثبت‌نام خود را امروز تا اخرین فرصت انجام دهند و افزود: برای این منظور از روزهای آغازین ثبت‌نام با مراجعه به بخشداری‌ها به صورت حضوری و یا سه راهکار تعیین شده به صورت غیرحضوری در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

معاون سیاسی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مرحله اول بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر در هیئت های اجرایی به اتمام رسیده است افزود: لیست  کاندیداهای بررسی شده در هیئت نظارت امروز تحویل هیئت های نظارت داده شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: انتخابات شوراهای روستا و تیره‌های عشایری در یک‌هزار و ۵۸ روستای استان، ۲۸ خردادماه برگزار خواهد شد که در ۳۹ روستا انتخاب اعضا به تعداد پنج نفر و مابقی انتخاب اعضا به تعداد سه نفر خواهد بود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد