سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90074
|
09:42 - 1400/01/23
نسخه چاپی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل

پرداخت ۳۴۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان اردبیل/1600نفر صاحب شغل شدند

پرداخت ۳۴۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان اردبیل/1600نفر صاحب شغل شدند
مدیرکل تعاون ، کار ور فاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در سه سال گذشته و با اجرای طرح اشتغال روستایی مبلغ ۳۴۸ میلیارد تومان تسهیلات به سه هزار ۵۰۰ طرح اشتغالی در روستاهای این استان پرداخت شده است .

به گزارش سبلان ما ،قاسم رحیمی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: بیشترین تسهیلات پرداخت شده از محل اعتبارات قانون حمایت از ایجاد و توسعه اشتغال در مناطق روستایی و عشایری به ترتیب در بخش های کشاورزی، خدمات، صنعت و سرمایه درگردش در ناحیه های صنعتی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت بوده است.

وی افزود: از شهریور سال گذشته مبلغ ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت شده و مابقی اعتبارات در ماه‌های آینده به صورت کامل جذب و پرداخت خواهد شد.

رحیمی گفت:  در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا  مبلغ ۱۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۳ هزار کسب و کار آسیب دیده از این موضوع پرداخت شده است.

وی از  تداوم پرداخت تسهیلات اشتغال زا و حمایت از کسب و کارها خبرداد و گفت:  با هدف گذاری انجام شده و همراهی بانک های عامل تمامی تسهیلات مربوط به اشتغال روستایی و مشاغل خانگی تا پایان سال به صورت کامل جذب و پرداخت خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اجرای مناسب سیاست های فعال بازار کار در استان اردبیل افزود: با اجرای این طرح ها بیش ازیک هزار و ۶۰۰ نفر در استان اردبیل برای اولین بار صاحب شغل شدند و ۷۸۰ قرارداد کارورزی منعقد شد.

وی افزود:  ۲۵ میلیارد تومان نیز از  محل پرداخت اقساط طرح‌های اشتغال روستایی به بانک ها وصول شده که لازم است دوباره با پرداخت تسهیلات به چرخه تولید و اشتغال بازگردد.

 

 

انتهای پیام/ج
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد