سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 90080
|
13:36 - 1400/01/23
نسخه چاپی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

بستری شدگان بیماری کرونا در استان اردبیل به ۵۲۸ نفر رسید/ تداوم وضعیت قرمز در استان اردبیل

بستری شدگان بیماری کرونا در استان اردبیل به  ۵۲۸ نفر رسید/ تداوم وضعیت قرمز در استان اردبیل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: با بستری شدن ۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان شمار کل بیماران بستری از مرز ۵۰۰ بیمار عبور کرد.

به گزارش سبلان ما ، شهرام حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت ویروس کرونا پرداخت و گفت: طی شبانه‌روز گذشته با تداوم افزایش شمار مبتلایان به کرونا، ۱۱۲ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: از ۱۱۲ بیمار بستری‌شده جدید، ۵۹ نفر از اردبیل، ۱۶ نفر از پارس‌آباد، ۱۱ نفر از مشگین‌شهر، ۷ نفر از گرمی، یک نفر از کوثر، ۴ نفر از نمین، ۳ نفر از بیله‌سوار و ۱۱ نفر از خلخال هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه ۷۰ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند،گفت: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۵۲۸ نفر رسید که نسبت به دیروز افزایش ۳۹ موردی داشته و از این تعداد ۷۵ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

وی به تغییر رنگ ۹ شهرستان استان اردبیل اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، نمین، مشگین‌شهر، پارس‌آباد، خلخال، سرعین، بیله‌سوار، گرمی و اصلاندوز در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) و شهرستان‌های کوثر و نیر در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند.

 

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد