سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90081
|
14:31 - 1400/01/23
نسخه چاپی

رئیس کل دادگستری استان اردبیل؛

با هرگونه جانبداری انتخاباتی مدیران شهری اردبیل برخورد شود

با هرگونه جانبداری انتخاباتی مدیران شهری اردبیل برخورد شود
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان با هرگونه مداخله و جانبداری مدیران شهری و شهرداران از کاندیداها و طیف‌های سیاسی برخورد قاطع و جدی خواهد داشت.

به گزارش سبلان ما ، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل ظهر امروز در دومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان اردبیل  گفت باید اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و مهیا کردن بستری عادلانه و مساوی برای همه نامزدهای انتخاباتی فراهم باشد.

وی افزود: بی‌شک انتخابات در ایران نماد مردم‌سالاری دینی و یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مردم از طریق آن فرصت می‌یابند تا سرنوشت سیاسی خودشان را رقم بزنند، لذا بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دشمنان سعی داشتند با القای یاس و نامیدی در بین مردم آنان را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

عتباتی گفت: در شرایط حاضر وظیفه شرعی، قانونی و شرعی همه مردم و مسؤولان است تا یکدل و متحد شرایطی را برای حضور حداکثری در انتخابات مهیا کنند.

وی به وظایف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان اردبیل اشره کرد و گفت: یکی از برنامه‌های مهم این ستاد مقابله و برخورد با افرادی است که سعی دارند همسو با توطئه های دشمنان در صدد دلسرد کردن مردم در حضور در پای صندوق‌های رای هستند لذا هماهنگی لازم برای شناسایی و برخورد با این افراد یکی از اولویت‌های مهم این ستاد است.

عتباتی گفت: در هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و نهادها با هرگونه فعالیت‌های انتخاباتی زودتر از موعد اعم از تبلیغات در فضای مجازی و محیطی، قاطعانه و مطابق با قانون برخورد خواهد کرد.

 

انتهای پیام/م