سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90090
|
11:10 - 1400/01/24
نسخه چاپی

بیانیه سازمان بسیج مداحان استان اردبیل در آستانه ماه مبارک رمضان

بیانیه سازمان بسیج مداحان استان اردبیل در آستانه ماه مبارک رمضان
سازمان بسیج مداحان استان اردبیل در آستانه ماه مبارک رمضان با صدور بیانیه ای از ستاد ملی مقابله با کرونا خواست تا با برنامه ریزی معقول و منصفانه در جهت برگزاری هرچه بیشتر مراسمات ماه مبارک رمضان به یاری جامعه بشتابد تا مردم مومن و خداجوی از فیوضات این ماه عظیم و شریف بیشتر بهره مند شوند.

به گزارش سبلان ما ، سازمان بسیج مداحان استان اردبیل در آستانه ماه مبارک رمضان با صدور بیانیه ای از ستاد ملی مقابله با کرونا خواست تا با برنامه ریزی معقول و منصفانه در جهت برگزاری هرچه بیشتر مراسمات ماه مبارک رمضان به یاری جامعه بشتابد تا مردم مومن و خداجوی از فیوضات این ماه عظیم و شریف بیشتر بهره مند شوند.

متن بیانیه بسیج مداحان استان اردبیل:

برای هر چیز بهاری است و بهار قرآن ، ماه مبارک رمضان است و این فرمایش نورانی امام باقر(ع) خبر از اهمیت توجه به ماه مبارک رمضان است، ماهی که در خصوص آن آیات و روایات متعددی وجود دارد.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز در اهمیت این ماه می فرمایند: اگر بخواهیم در یک جمله ماه رمضان را تعریف کنیم باید عرض کنیم ماه فرصت ها، فرصت های فراوانی در این ماه در برابر من و شما است. استفاده کنید از این ماه مبارک از این فرصت بسیار بزرگ، دلها را به خدا نزدیک کنید آشنا کنید، با استغفار دلها و جان ها را پاکیزه کنید.

ماه مبارک رمضان به عنوان ماه بندگی خداوند و ماه عبادت شناخته می شود حال اگر مراسمات دینی و مذهبی در این ایام کمرنگ شود یقینا مسائل دینی و مذهبی نیز در جامعه کمرنگ خواهد شد.

با توجه به اهمیت دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال در رهایی از مصائب و مشکلات، جامعه ستایشگری همانند گذشته بر لزوم فعالیت های خود و برپایی مجالس دعا و تضرع در ماه مبارک رمضان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید دارند.

با این توصیف از اهمیت ماه مبارک رمضان و با توجه به آیین های این ماه عزیز، تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی محافل مذهبی تامل برانگیز است. در حالیکه بیشترین و بهترین رعایت اصول بهداشتی در محافل مذهبی صورت گرفته است.

مداحان، شعرای آیینی و هیئات مذهبی استان اردبیل با تاکید بر اطاعت محض از فرامین مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) از ستاد ملی مقابله با کرونا انتظار دارد با برنامه ریزی معقول و منصفانه در جهت برگزاری هرچه بیشتر مراسمات ماه مبارک رمضان به یاری جامعه ستایشگری بشتابد تا مردم مومن و خداجوی از فیوضات این ماه عظیم و شریف بیشتر بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد