سرویس: سیاسی
کد خبر: 90092
|
11:58 - 1400/01/24
نسخه چاپی

فعال رسانه ای اصلاندوز:

نقش موثر احزاب در امیدآفرینی جامعه

نقش موثر احزاب در امیدآفرینی  جامعه
حضور گسترده مردم، احزاب، جریان‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی در انتخابات سال ۱۴۰۰ یک وظیفه ملی، دینی و شرعی است که رهبر معظم انقلاب بر برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم تاکید دارند و برای تحقق این منویات باید به دور از هرگونه جناح‌بندی، در این دوره از انتخابات مشارکتی حداکثری و فعال داشته باشیم .

به گزارش سبلان ما ، سید سجاد میرزایی فعال رسانه ای اصلاندوز در یادداشت خود به نقش موثر احزاب در امیدآفرینی جامعه برای حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ پرداخت و نوشت: در شرایطی که دشمنان در تلاشند با اجرای توطئه‌های مختلف، مردم را نسبت به نظام بدبین کنند، حضور گروه‌های مختلف سیاسی با هدف ترغیب بیشتر مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات سال ۱۴۰۰، یک راهکار مهم برای خنثی کردن تمامی نقشه‌های شوم بدخواهان نظام اسلامی است.

با گذشت بیش از چهار دهه از عمر با برکت نظام اسلامی ایران، مردم با بینش باز سیاسی با حضور در عرصه‌های مختلف نشان داده‌اند که در این انقلاب سهیم هستند و هر زمان که نیاز باشد به وظیفه خود به شکل مطلوب عمل خواهند کرد.

مردم برای شکل‌گیری، ثبات و اقتدار نظام اسلامی خون‌های زیادی تقدیم انقلاب کرده‌اند و صاحب اصلی ان نیز محسوب می‌شوند مردم ثابت کردند که برای رفع مشکلات کشور باید به ظرفیت‌های داخلی و نیروهای جوان و خلاق تکیه کرد و هیچ‌گاه چشم امید به بیگانگان نیندوخت.

تمامی بخش‌های کشور بویژه در حوزه اقتصادی باید برای بهبود حال و هوای مردم و فضای جامعه با ایجاد شرایط و طرح‌های مطلوب در مقوله معیشت، فرهنگ و اجتماع برای دستیابی به نشاط سیاسی و حضور حماسه‌ساز و دشمن‌شکن مردم در انتخابات ۱۴۰۰ وارد عمل شوند.

حضور گسترده مردم، احزاب، جریان‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی در انتخابات سال ۱۴۰۰ یک وظیفه ملی، دینی و شرعی است که رهبر معظم انقلاب بر برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم تاکید دارند و برای تحقق این منویات باید  به دور از هرگونه جناح‌بندی، در این دوره از انتخابات مشارکتی حداکثری و فعال داشته باشیم چرا که احزاب نقش مهمی در امیدآفرینی جامعه برای حضور حداکثری انتخابات دارند.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد