سرویس: ورزشی
کد خبر: 90096
|
13:50 - 1400/01/24
نسخه چاپی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل خبرداد:

هیات های ورزشی و ورزشکاران حاضر در بازیهای آسیایی حمایت می شوند

هیات های ورزشی و ورزشکاران حاضر در بازیهای آسیایی حمایت می شوند
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از تقدیم تقویم ورزشی به هیات ورزشی استان اردبیل خبر داد و گفت: هیات های ورزشی و ورزشکاران حاضر در بازیهای آسیایی حمایت می شوند.

به گزارش سبلان ما ،دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تقدیم تقویم ورزشی به هیات ورزشی استان اردبیل خبر داد و گفت: هیاتهای ورزشی استان اردبیل در بخش های مختلف اعم از برگزاری دوره های آموزشی، حضور در اردوهای تیم ملی، اعزام به مسابقات، برگزاری مسابقات ورزشی درون استانی و منطقه ای در دو بخش بانوان و آقایان تقدیم اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل کردند.

وی با بیان اینکه تا کنون 32 رئیس هیات ورزشی استان با حضور در محل اداره کل و جلساتی که با حضور معاونین ورزش برگزار شده است خاطر نشان کرد: بخشی از این تقویم در راستای حمایت از هیاتهای ورزشی است که با برنامه ریزی های که انجام گرفته است در راستای تجهیز و حتی تعمیر سالن های تخصصی اقدام خواهد شد.

انوشیروانی گفت: در این جلسات برنامه های هیاتهای ورزشی و ورزشکاران مستعد جهت حضور در مسابقات آسیایی بررسی شد و در راستای حمایت از هیاتها و ورزشکارانی که در بازیهای آسیایی حاضر خواهند شد بسته های حمایتی ویژه در نظر گرفته می شود.

وی گفت: چشم انداز اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل در سال 1400 با رویکرد نظم بخشی به برنامه های هیاتهای ورزشی است که با مدیریت برنامه های ورزشی امید داریم ورزش استان را در مسیر توسعه قرار دهیم.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد