سرویس: سیاسی
کد خبر: 90155
|
09:27 - 1400/01/29
نسخه چاپی

نماینده سابق مردم ارومیه:

ملت ایران مردم روزهای سخت هستند/هیچ شرایطی مانع حضور در انتخابات نخواهد شد

ملت ایران مردم روزهای سخت هستند/هیچ شرایطی مانع حضور در انتخابات نخواهد شد
نماینده سابق مردم ارومیه گفت: مردم آگاه ایران اسلامی هر زمان مثل 9 دی نیاز بدانند، در صحنه حاضر می شوند تا به دنیا نشان دهند که پای ولایت و نظام اسلامی ایستاده اند و مثل همیشه تئوری های شوم غربی ها را نقش برآب می کنند.

نادر قاضی پور در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، اظهار داشت: اکثریت مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی همیشه پای صندوق های رای حاضر شده و خواهند شد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و معیشتی ایجاد شده در این دولت، زندگی برخی مردم را تحت شعاع قرار داده است، افزود: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید زودتر مشخص شوند تا بیان اهداف و برنامه هایشان و امید آفرینی، مردم نیز به مشارکت حداکثری دعوت شوند.

نماینده ادوار گذشته مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعد از ثبت نام داوطلبان، فرصت کمی برای ارائه برنامه های آنان  وجود دارد، گفت: مجلس انقلابی در صورت امکان نقص محدود بودن زمان تبلیغ را برطرف کند تا کاندیداهای ریاست برنامه ها و راهکارهایشان را بیان کنند.

قاضی پور با بیان اینکه احتمالا بخاطر کرونا امکان تردد به استان ها و تبلیغات چهره ه چهره و تجمعی وجود نخواهد داشت، افزود: با حضور چهره های مردمی و پاکدست، به حول قوه الهی امسال نیز طبق سنوات گذشته به کوری چشم دشمنان انتخابات پرشوری را امسال خواهیم داشت.

وی با اشاره به اقدامات و سخنان برخی افراد در فضای مجازی در خصوص دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات، افزود: نیروهای متحد انقلابی، مکتبی ها و هیئتی ها و عامه ی مردم در هر شرایطی و حتی کرونا و زیر بارش بمب نیز پای صندوق را حاضر می شوند و هیچ شرایطی مانع از حضور آنها نخواهد شد.

نماینده سابق مردم ارومیه تاکید کرد: مردم آگاه ایران اسلامی هر زمان مثل 9 دی و تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز بدانند، با جان دل و پای پیاده در صحنه ها حاضر می شوند تا به دنیا نشان دهند که پای ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و مثل همیشه تئوری های شوم غربی ها و غرب پرستان را نقش برآب می کنند.

قاضی پور با ییان اینکه برخی آقایان تصمیم گیرنده نباید اقدامی بر وفق مراد دشمنان انجام دهند، افزود: خواست مردم و رهبری یکی است و آن نیز حضور حداکثری ملت پای صندوق های رای به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب است.

میخواهم پل ارتباطی نظام و مردم باشم

نماینده ادوار گذشته مردم ارومیه در مجلس شورای اسلام با بیان اینکه برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی از تهران ثبت نام کرده است، تصریح کرد: از این طریق می خواهم پل ارتباطی بین نظام و ملت باشم و خواسته ها و مشکلات  مردم تهران را به گوش مسئولین برسانم و مشکلات مردم تهران از جمله ترافیک، حمل و نقل، مکشلات زیست محیطی و اشتغغال و مسکن جوانان را پیگیر باشم.

انتهای پیام/آ

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد