سرویس: سیاسی
کد خبر: 90217
|
09:23 - 1400/02/01
نسخه چاپی

نماینده سابق مردم خلخال و کوثر در مجلس:

مملکت فقیری نداریم، مدیران ضعیف اند/ انتخابات حداکثری و شایسته سالاری کلید پیشرفت ها

مملکت فقیری نداریم، مدیران ضعیف اند/ انتخابات حداکثری و شایسته سالاری کلید پیشرفت ها
نماینده سابق مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: کشور ما از نظر امکانات، مملکتی فقیری نیست اما مدیران ضعیف باعث وضع کنونی شده اند که قطعا با انتخاب فرد شایسته و کسانی امتحان خود را پس داده اند می توان کشوری مقتدری ایجاد کرد.

بشیر خالقی در گفتگو با خبرنگار  سبلان ما ، اظهار داشت: امید آفرینی با حرف و شعار  ایجاد نمی شود، بلکه باید در عمل باید ثابت شود، زیرا در مقطع کنونی مشکلات بسیار زیادی در کشور ما وجود دارد و نباید به این سادگی سرمایه اجتماعی که با فداکاری انسانهای غیور به دست آمده از بین برود.

وی افزود: خدمات نظام باید به شکل شایسته در قالب رسانه به تصویر کشیده شود و نباید مسئولان از مردم فاصله بگیرند و  با حرف ها ناسنجیده مردم را آزرده خاطر کنند.

نماینده سابق مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: فضای مجازی پر شده از اینکه در انتخابات شرکت نکنید اما عدم شرکت قطعا کارساز نخواهد بود و با گزینش افراد صالح و رای حداکثری برای آینده کشور تصمیم بگیریم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ساده به دست ما نرسیده که با عملکرد عده ای از مسئولان ناکار آمد اعتماد عمومی از بین برود و نمایندگان مجلس نیز باید در مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

خالقی با بیان اینکه ریشه اعتقادی مردم ایران در مقابل هجمه های تبلیغاتی و رسانه دشمن مقاوم است، اظهار داشت: نارضایتی بسیاری در بین مردم وجود دارد و متاسفانه انتصابات سریالی که در استان اردبیل نیز رخنه کرده است و سوالات زیادی در ذهن ها متبادر می کند که آیا این عزل و نصب های پیوست شایسته سالاری دارد و تنها سیاسی است؟

وی افزود: متاسفانه تغییر مدیران صرفا با رسیدن برخی افراد به قدرت اتفاق می افتد و ربطی به شایسه سالاری ندارند و نباید در دولت اینده نیز امثال  اقای خاوری در بدنه اداری کشور پرورش یابد که تنها با انتخابات حداکثری و شایسته سالاری می توان به این مقصود رسید.

نماینده سابق مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: کشور ما  از نظر امکانات، مملکتی فقیری نیست اما مدیران ضعیف باعث وضع کنونی شده اند که قطعا با انتخاب فرد شایسته و کسانی امتحان خود را پس داده اند می توان کشوری مقتدری ایجاد کرد.

انتهای پیام/م

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد