سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90386
|
14:52 - 1400/02/15
نسخه چاپی

مسئول روابط عمومی اداره کل پست اردبیل خبرداد؛

راه اندازی خط مبادلات پستی اردبیل به رشت/ ابتکار عمل شرکت پُست در ایام کرونا با اقبال عمومی مواجه شده است

راه اندازی خط مبادلات پستی اردبیل به رشت/ ابتکار عمل شرکت پُست در ایام کرونا با اقبال عمومی مواجه شده است
مسئول روابط عمومی اداره کل پست استان اردبیل از راه اندازی خط مبادله پستی اردبیل به رشت خبرداد و گفت: این کار در راستای ارسال سریع و سالم مرسولات پستی در ایام کرونا انجام گرفت.

محمد الماسی مسئول روابط عمومی اداره کل پست استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما ، از راه اندازی خط مبادله پستی اردبیل به رشت خبرداد و گفت: این کار در راستای ارسال سریع و سالم مرسولات پستی در ایام کرونا انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه پیش از این مرسولات پستی از سراسر استان به تهران ارسال و سپس تقسیم بندی و به سایر نقاط کشور از جمله رشت ارسال می شد، گفت: با عنایت مدیرعامل شرکت ملی پست ، مدیرکل مهندسی عملیات پستی و اداره کل پست استان اردبیل خط  مبادله پستی اردببل به رشت راه اندازی شده است تا از این به بعد، مرسولات پستی در سریع ترین زمان ممکن و با حداقل ترین خسارت های احتمالی ناشی از وقایع غیر مترقبه به دست مردم برسد.

الماسی در پایان سخنان خود به ایام کرونا اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت های اجتماعی ناشی از کرونا و تعطیلی مراکز خدماتی در شرایط قرمز و حاد کرونایی، شرکت ملی پست و پرسنل خدوم آن نقش مهم و بسزایی در ارائه خدمات به عموم مردم داشته و در حداقل ترین زمان ممکن مرسولات پستی را به دست صاحبانشان می رسانند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد