سرویس: اجتماعی
کد خبر: 90399
|
08:21 - 1400/02/16
نسخه چاپی

همزمان با سومین شب از لیالی قدر انجام گرفت؛

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در اردبیل+ عکس

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان در اردبیل+ عکس
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به وقایع عصر ظهور اشاره کرد و گفت: امروز مردم دنیا در آرزوی حاکم شدن فکرهای جمیل و انسان های صالح برای اجرای عدالت در زمین هستند.

به گزارش سبلان ما، آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه اردبیل در مراسم احیای سومین شب از لیالی قدر ماه مبارک رمضان که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ویژه ایام کرونا در مصلی اردبیل برگزار شد،  شب بیست و سوم  رمضان را متعلق به امام عصر (عج)  دانست و گفت: تمامیت سوره قدر بر قلب نازنین امام عصر(عج) نازل شده است.

وی به علائم ظهور و وقایع آخر الزمان اشاره کرد و گفت: آمریکا و قدرت اهریمنی، مظهر دجال در روزگار ما است که جهان بشریت را زیر سلطه ظلم و ستم خود برده است.

امام جمعه اردبیل تبیین ویژگی‌های ظهور  پرداخت و گفت: در بیان ویژگی های ظهور حضرت همین نکته کافی است که از مشرق زمین ،خراسان، قومی در حالی که پرچم های سیاه به نشانه خون‌خواهی امام حسین (ع) را در دست گرفته‌اند بر می خیزند  و امام عصر خود را کمک خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اهمیت عدل و داد در جامعه پرداخت و گفت: عدالت های بزرگ در تصدی سمت ها است بطوریکه اگر سِمَت به دست نااهل افتاد باید منتظر قیامت شد چراکه همه مردم در انتخاب فرد صالح مسئول هستند.

آیت الله عاملی به سیستم جهانی  و فرایند ظهور اشاره کرد و گفت:برای اینکه دنیا پر از ظلم شود باید سیستم جهانی در دنیا برقرار شود که بر پایه ظلم و جور است و در اینصورت اراده ملت ها کنار گذاشته می شود و الان در عصر ما نیز همین سیستم فاسد، ظالم و خون ریز  به سردرمداری آمریکا و رژیم صهیونیست حاکم شده است بطوریکه همه مستضعفین عالم در آرزوی شکسته شدن شاخ آمریکا و نابودی پنتاگون را دارند.

وی با بیان اینکه دنیا در تب و تاب اجرای عدالت می سوزد گفت: الان مردم دنیا در آرزوی حاکم شدن فکرهای جمیل و انسان های صالح برای اجرای عدالت در زمین هستند.

آیت الله عاملی با بیان اینکه اگر عدالت به معنی واقعی در جهان اجرا شود، هیچ کس گرسنه نخواهد ماند چراکه در تقسیم الهی هیچکس گرسنه نیست و در صورت اجرای عدالت به معنی واقعی برای ذکات نیز فقری یافت نخواهد شد.

وی به اختلاس های کلان صورت گرفته در کشور نیز اشاره کرد و گفت: مهمترین نکته در بحث اختلاس ها، افراد ناشناسی هستند که ابزارهای پیشرفته هم قادر به شناسایی  آنها نیستند.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه اگر دزدان نامریی و تمکن های پنهانی شناسایی شوند، فسادهای اقتصادی نیز از جامعه ریشه کن خواهند شد، گفت: طبق وعده الهی همه این دزدان نامرئی که هیچ ابزاری قادر به شناسایی آنها نیست در فردای روز ظهور شناسایی و برچیده خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل به انفجار علمی  در دوران ظهور حضرت بقیه الله اشاره کرد و گفت: پس از ظهور امام زمان(عج) همه علم ها  بر بشر عرضه خواهد شد و جهان متحول می شود.

وی به قضای داوودی در آخرالزمان نیز اشاره کرد و گفت: امام زمان(عج) به امر خداوند متعال با دیدن باطن انسان ها ، حکم خواهد داد.

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه حاکمان ظالم سرمایه های بزرگ بشری را از بین بردند به شیخ نمر و شیخ زکزاکی به عنوان نمونه ای از انسان های وارسته  و سرمایه های بشر اشاره کرد و گفت:بسیاری از این افراد توسط حکومت های ظالم به شهادت رسیده و صدها نخبه  دیگر نیز به زندان ها افتاده اند.

این مبلغ اسلامی با بیان اینکه باید فضای سالم تربیتی در جامعه ایجاد شود تا بساط آلودگی ها و انواع فسادها برچیده شود، گفت: بعد از ظهور حضرت بقیه الله(عج) جنگ و درگیری ها در جهان برچیده می شود چراکه بشر به تکامل عقلی می رسد و هرجایی که عقل کاکم شد، جنگ و درگیری نیز از بین خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل مهمترین عامل تعالی بشر بعد از ظهور را وحدت بین همه ملت ها، یکی شدن دین و انسجام بین نژادها و اقوام عنوان کرد و گفت: همه این ها از برکات ظهور امام زمان(عج) است.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد