سرویس: اقتصادی
کد خبر: 90444
|
12:04 - 1400/02/19
نسخه چاپی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خبرداد:

کشف ۱۳۰ تن نهاده دامی قاچاق در اردبیل

کشف ۱۳۰ تن نهاده دامی قاچاق در اردبیل
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل از کشف و ضبط ۱۳۰ تن نهاده دامی قاچاق در استان خبر داد و گفت: ماموران موفق شدند ۶ دستگاه تریلی حامل انواع نهاده های دامی مانند جو وارداتی و کنسانتره را کشف و ضبط کنند.

به گزارش سبلان ما ،سرهنگ جمشید جعفریرئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اردبیل از کشف و ضبط ۱۳۰تن نهاده دامی قاچاق در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد و گفت:در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل موفق به شناسایی افراد سودجو و قاچاقچی نهاده‌های دامی شدند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و اقدامات کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی اردبیل مشخص شد افرادی سودجو قصد خارج کردن و قاچاق مقدار قابل توجهی جو وارداتی و نهاده‌های دامی از استان را دارند.

وی با بیان اینکه این نهاده‌های دامی با ارز دولتی و به عنوان سهمیه عشایر استان تامین شده بود، اظهار کرد: ماموران موفق شدند ۶ دستگاه تریلی حامل ۱۳۰ تن انواع نهاده های دامی مانند جو وارداتی و کنسانتره را کشف و ضبط کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اردبیل با اشاره به انتقال کامیون‌های توقیف شده به پارکینگ بیان کرد: متهمان  دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده برای بررسی و سیر مراحل قانونی تحویل سیستم قضایی شدند.

سرهنگ جعفری با اشاره به اینکه اقدام ماموران پلیس امنیت اقتصادی باعث رضایت مردم و مسئولان استان شده است، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی بوده و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع یا مشاهده هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد